Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Henta noen sånne III racing ACS hjul for en kompis til hans z3 coupe.

De er råe som fasan, kosta 23k med dekk om jeg ikke husker helt feil..

En god grunn til at jeg skal ha replica felger om jeg ikke får et sinnsykt godt tilbud eller jeg vinner i lotto :wink:

Skrevet

Kjøpte disse M6 felgene(19") til min samboer sin bil... kjøpte dem brukt, men vet du får nye, like(replica) til rundt 10 lapper +/- på f.eks Dekk 1 osv.

DSC01785.jpg

Skrevet

Fin tråd :) Har selv snust litt på tanken om å kjøpe nye felger til e46'n neste år, men skal da ha noen originale BBS felger, så må nok finne noe brukt. De som ble lagt ut først liker jeg utrolig godt :) Men koster vel fort 10k per felg pluss dekk hvis man skal kjøpe nye?

Skrevet
Jeg har masse gode forslag, men siden trådstarter må ha priser også, stiller jeg litt svakt.

Bare hiv inn noen forslag, du! :)

For min egen del setter jeg pris på at folk "kildehenviser" til bildene de legger ut. Dette pga at jeg vurderer nye felger.. ..samt at det er vesentlig info for alle de andre trådlesere som vurderer innkjøp av "sko".

,men om du laster opp bilde + navn på felg(ene), så er det selvsagt mye bedre enn ingenting;)

Skrevet

Noen som vet??

Jeg har muligens funnet meg felgene jeg skal gå for, men først et kjapt spm. til dere "felgspesialister".

Jeg har originale 19" m3 felger på bilen pr.idag. (jeg har ingen anelse hva innpresset er, eller nærmere spesifikasjoner ).

Dekkene som sitter på er i hvertfall:

michelin pilot sport ps2. 265/30/19 bak, 235/30/19 foran

Spm, mitt er om jeg får satt på disse dekkene på de nye felgene UTEN PROBLEMER... ?

Forslag til nye felger er:

BBS RS-GT - 8,5x19 og 10x19

Leveres med 275/30/19 bak og 245/35/19 foran -dunlop dekk.

Skrevet

Tipper det går fint. Bakfelgene din er sikkert 9,5-10" en eller annen plass. Du får litt dekkstrekk, men om du tåler det går det finfint ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...