Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tja. Jeg vil tro det avhenger svært mye mht kundeforholdet mellom deg og forhandler. Jeg har et svært godt kundeforhold til mine forhandlere hvor jeg blandt annet kjøper bil og foretar mye delebestillinger og servicer. I tillegg til at jeg er innom titt og ofte for å titte, se og prøvekjøre.. :)

Jeg tror imidlertid de fleste kan hanke inn noen gode rabatter ved kjøp av ny BMW. Ved å være bestemt på hva man skal ha, ha en viss seriøsitet og være konsekvent med å be om en god pris på bil så får du det. For da vet selgeren at dersom du ikke får det går du til naboen - og det er jo ikke vedkommende tjent med.. :)

Skrevet
Nei, men storforbrukeravtalen til BMW er god å ha.

-

-

Hva innebærer en slik avtale? Er det en "personlig deal" eller er det noe BMW sentralt lanserer?

det er en avtale som ett firma gjør med en forhandler. Enten bilen blir kjørt som firmabile eller som en privat bil men med kjøregodtgjørelse fra firmaet. Man får da litt hyggligere pris på bilen!!

Salty: skal ikke gå i næringen på Roar og co, men kan godt lete litt etter alternativer i tyskland for deg. Kom gjerne innom i morgen hvis du har anledning. Vi har jo også en liten bilutstilling på Holmen fjordhotell.

Beholder du 520daten?

Skrevet

Fint med oppklarende svar, milhouse :)

Det er helt i orden det, Stenshagen er Stenshagen enten det er Lillestrøm eller Skøyen. Jeg kunne godt tenke meg å handle bli fra deg. Hadde vært fint med alternativer fra Tyskland, det var jo i utgangspunktet det jeg var ute etter. Jeg jobber i morgen så rekker desverre ikke å komme innom, men kan se hva jeg rekker til uka så kan vi jo slå an en prat og titte litt. Jeg prøver å bli kvitt 520dAT'en, men har ikke gjort så mye i det til annonseringer etc. Du kan jo gjerne få ha bilen ståendes hos deg for en pen liten sum, Andreas - eller som innbytte i en F10.. ;)

Skrevet

Jeg begynnte å skrive litt før deg så så ikke at du hadde svart. Det er helt riktig som du skriver også! bare kontakt meg du. tror vi har en 09 318D med navi og m-pakke på vei inn nå, men er ikke sikker på det.

Send du meg en Pm med finnkoden din så skal jeg undersøke litt hva jeg kan få til. Hva vi mener er en riktig pris ut i markedet.

Skrevet
Dere E60-folka (Saltkjelen & milhouse); Er senterdiameteren på de originale E60-felgene levert med bilen ny 72,6 eller 74,1 (slik at man kan bruke E60-hjul på E39?)

Det er 72,6 på e60, så de passer ikke på e39.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...