S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 om papirer på motor og understell finnes skal det da være fullt mulig å godkjenne denne selv også Nja, er ikke så altfor lett ville jeg tro. E46 m3 er jo ikke levert i sedan, dermed så er vel ikke sedan karroseriet så lett å få godkjent som m3. Må ihvertfall ta av kompressoren om det skal være mulig....
MPowered Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Jeg har godkjent bil selv, og skal man få det til i dette tilfellet her må man være gode venner med BMW. BT skal jo ha chassis dok
tuned Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 vist dere leser annonsen på finn så står det mye der Bilen er 1.gang reg i 1998 og er forevist og fått tuv dokumentasjon på den (uten kompressor sats) så den "vanskelige" delen av jobben er alt unnagjort
S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 vist dere leser annonsen på finn så står det mye der Bilen er 1.gang reg i 1998 og er forevist og fått tuv dokumentasjon på den (uten kompressor sats) så den "vanskelige" delen av jobben er alt unnagjort Nei, det er den ikke. Det å skaffe tüv godkjenning er ikke den vanskelige delen, det er kun den dyre delen. Den vanskelig delen er å få bt her i norge til å goddkjenne det. Selvom det foreligger tüv papirer så trenger de ikke å godkjenne det, selvom mange av en eller annen grunn tror det...
ehrnst Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 så vidt meg bekjent ble den andre 4-dørs som ble bygget godkjent så da er det hvertfall mulig
Stilzkin 86' Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Hvorfor gidde å kverulere så fælt over bilen..? oO Salget fremstår ikke som u-ærlig i seg selv. Faktumet at noen ikke kunne tenkt seg å kjøpe maskineriet, bryr vel folk midt oppi raua? Det var en Rå bil, morsomt å se at noen bygger noe slikt..
Gjest Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Haha.. er det mulig å lage så mye sirkus om denne bilen? Alt dere trenger å vite står jo i annonsen...
PenguiN- Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Poenget er vel litt at kompressor + motor er vel i ca 150 000,- klassen alene ? også kommer karosseriarbeid, girkasse osv noe som gjør prisen MEGET overkommelig..er jo en bil som passer både nybakte småbarsforeldre så godt som den lokale rånern..det var det som var så kult + at prisen er jo ikke noe å si på..hadde jeg hatt 400 laken OG fikk den godkjent for noen ekstra laken så hadde jeg handla i går.
Ostnes Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Er ikke det enda en kar som har bygd seg 4dørs M3 her i landet? JeppeJ på ef6fanatics elns? Han flytta vel over alt fra M3'n til en 318i Facelift.. Blei den godkjent?
plugg69 Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 jeppe sin er ganske mye råere, men den var kul denne og=)
RoaldJ Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 når jeg ser denne så gleeeeder jeg meg til å få klar CSL-luka vår
Mexos Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 TUV papirene på denne bilen er vel verdiløse så lenge kompressoren er montert? Ser ikke vitsen med TUV papirer på en slik bil når selger ikke har godkjent den, og i tillegg montert Kompressor etter den har vært hos TUV. Men tøff og rå er den absolutt
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hvorfor så negative? Denne er mye råere enn bilene til 99,9% av folka her inne. Hovedgrunnen til at den ikke er godkjent er jo pga dato for 1.gangs registrering i Norge. I Sverige hadde nok denne vært godkjent for lengst... SS har fått godkjent mye rart før og tviler ikke på at de gjør alt for å få godkjet denne også når tida er inne. Kompressor blir selvfølgelig ikke godkjent, men det er jo forståelig. 550hk er mye i et karosseri BMW ikke har bygd med mer enn 231 og som er kjent for å revne i innfestninga tl bakstilling... At noen foretrekker coupe er jo en smakssak. Er jo et penere karosseri, men dette er snakk om å prøve noe nytt. Resultatet ble jo ikke så ille heller Selvfølgelig er det dumt hvis man kræsjer osv, men skal man tenke sånn om alt er det ikke noe vits å stå opp om morran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå