ropa Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Dette er min nye bil, en herlig 2002 mod 320IAT 2,2l 170hk Par ting jeg har lyst å gjøre med bilen, skifte ut grillen til forran til sort, blanke eksosrør bak (eventuelt ny potte), xenonlys må man ha, og tenkte på chromringer til intrumentene,får å gjøre det enda mer sportslig Er det vanskelig å sette på chromringene på en e46? gikk greit på en E36"ene jeg hadde før iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Fin bil med kurrant motor Var et spesielt interiør i denne. Ville ut ifra det forventet utsiden å være blå, men det passet jo til sort også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Tøff bil! Kjempeflott interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Rett og slett en nydelig bil med et meget spenstig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Kjempe pen bil Jeg ville byttet ut felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Kjempe pen bil Jeg ville byttet ut felgene. + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Veldig pen bil, eneste jeg ikke likte var felga og interiøret, burde heller gått for noen bbs ch/lm felger på denne. Jeg synes interiøret gjorde litt - her på denne bilen, var vel alcantara i midten på disse? Ellers en strøken og veldholdt bil så det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Takk for det herlig kjøremaskin. Tiptronickassa til bmw er helt råå. Felgene ser faktisk mye bedre ut "live" når man ser bilen,var selv litt skeptisk til felgene på bildet,trudde også at det var chrome felger,men det er det ikke Interiøret er meget spes, må si jeg likte det veldig godt da jeg hentet bilen, nok engang mye bedre "live" enn på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Gratulerer med flott touring! Kan være litt enig ang felger, bbs ch er pent;) Gromt intriør syns jeg:D Fine planer du har. Lyst på chrome ringer selv på min også! Flott bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 kan anbefale disse ringene! Billige, bra finish og enkle og montere... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46- ... 0.m14#shId Digg interiør du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Skikkelig stilig bil med stilig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Knallfin bil! Er interiøret blått eller lilla? Skiller seg ihvertfall ut Hvis du skal gå for svart grill osv ville jeg også gått for carbon emblemer. Koster 250 inkl frakt på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Veldig pen bil, men er ikke enig i felgvalget Interiøret var såpass spesielt at jeg likte det skikkelig godt, blå og sort passet veldig godt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Pen bil =) Knall interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Takk får det, er sykt fornøyd med interiøret, er en Individuell utgave denne bilen Er sånn mørkeblå interiør farge,som nesten ser litt lilla ut innimellom Alt ser mye bedre enda in real life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå