Ad|oS Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Hehe, har du lyst å drive veldedighetsarbeid er det bare å melde seg Tar ikke betalt for mer enn produkter, og bompenger/bensinpenger om jeg må kjøre et stykke så. så du innlegget mitt lengre opp? bor i mandal, den blå coupen som var på grill treffet på verkstedet da deg mysild og søreng kom PM sendt
Christer Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 du er mer enn velkommen til å teste på bilen min.. du vet åssen lokaler vi har så er bare komme å gni
Ad|oS Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Da var oppdrag avtalt Får se om det kommer noen bilder inn her når bilen er ferdig hehe
Hauso Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Bilen min ønsker deg velkommen, her har du en liten jobb foran deg:) må jeg stille med polish osv sjøl eller?
Ad|oS Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Ordner med alt selv vettu. Men er jo litt langt til Sandefjord da... Men har lyst å teste litt på en "vrakbil"/vinterbil der jeg virkelig kan teste ut grove kombinasjoner og slikt. På nyere biler må jeg jo tross alt være forsiktig hehe
ZhilleN Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Du kan få ta min også, mens du er på vei oppover..
ZhilleN Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Hehe, hvis du gidder og komme til Eidsvoll så
Ad|oS Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Da var første jobb unnagjort, og kom meg gjennom nesten uten uhell. Fikk vekk mye riper, og det ble blankt Ble ikke så mange bilder, og pga tidsmangel ble det ikke noe bilde av ferdig resultat: Ble selvsagt skumlagt med sterk såpeblanding/avfetting. Brukte CG Citrus WG, Snowfoam og MG Super Degreaser til skumlegginga. Ble også brukt Bilt-Hamber Surfex på dekk og gummilister samt CG Grime Reaper i hjulbuer. Eneste stedene jeg fikk frem noe møkk var egentlig fra gummien samt hjulbuer/dekk. Felger ble også vasket med Bilberry felgrens. Bilen var egentlig veldig veldig ren, noe som også gav utslag i clayen som nesten ikke hadde noe å jobbe med. Bilen er desverre blitt vasket med svamp, noe som gav utslag i lakken. Mye swirls, og en del RDS på et par steder. Myk lakk på en del omlakkerte steder, så korrigeringen her gikk veldig fort med en ganske mild kombinasjon. Forventet å fjerne det meste av swirls, men ble overrasket over hvor "grå" lakken var. Her er et bilde av panser etter første runde med orange Scholl og S30 (for de som måtte være interessert i det ) Trunken hadde nok orginal lakk, noe som var mye verre å korrigere. Måtte over med en mye sterkere kombo her, og gikk over 4-6 ganger før jeg og eier var noenlunde fornøyd med resultatet. Her er bilde etter første runde Høyre siden bortimot ferdig her. Ble ganske blankt Kommer muligens noen bilder av hele bilen, men må se om jeg orker å ta kjøreturen for å gjøre det hehe
Yngvejos Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Så ut som et pent resultat dette. Hvordan synes du Scholl er å jobbe med? Vurderer å handle inn litt produkter fra dem selv.
Ad|oS Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Ble veldig mye bedre enn det var, men huff så mye fæle områder det er på en M-frontfanger Har ikke så mye å sammenligne med desverre da jeg ikke har brukt roterende så mye før. Eneste jeg vil si er at de tørker ut veldig fort, men gir jo resultater veldig fort. Men jeg tenker jo mest i forhold til DA maskin, der man jobber og jobber i det uendelige før det tørker ut. Er nok mest fordi det er uvant jeg synes det er slik.
///Mysild Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 jepp... må få handlet meg en ny en jeg også nå... ser jo bare på lars89s bil, og det var en jallamaskin jeg gav 250 kroner for hehe var jo endel riper igjen på bakluka da ^^ hehe
Ad|oS Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 var jo endel riper igjen på bakluka da ^^ hehe Trunken hadde nok orginal lakk, noe som var mye verre å korrigere. Måtte over med en mye sterkere kombo her, og gikk over 4-6 ganger før jeg og eier var noenlunde fornøyd med resultatet. Her er bilde etter første runde
Martin-D Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Ble veldig mye bedre enn det var, men huff så mye fæle områder det er på en M-frontfanger Har ikke så mye å sammenligne med desverre da jeg ikke har brukt roterende så mye før. Eneste jeg vil si er at de tørker ut veldig fort, men gir jo resultater veldig fort. Men jeg tenker jo mest i forhold til DA maskin, der man jobber og jobber i det uendelige før det tørker ut. Er nok mest fordi det er uvant jeg synes det er slik. Har du problemer med at det tørker ut fort burde du bruke litt vann på en sprayflaske som du dusjer lett på pad`en før du legger på mer polish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå