hylle Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Har annonsert en del her tidligere, men jeg føler egentlig at det ikke er vits i å annonsere her lenger. Masse arbeid for ingenting. Useriøst! Men, jeg er ikke sint Oppgitt er vel det riktige ordet. Dessuten mener jeg at man bør si ifra. Eneste måten å få folk til å ta seg litt sammen. Helt enig., Dette forumet er i overflod av gutter uten penger, pratmakere og prutere., Jeg ville anbefale finn.no, men det er vel kanskje ikke så seriøst der heller... Bimmers burde se opp til andre foraer, se hvor kompakt og flott mercefreaken er på kjøp og salg delen feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hei du, nå husker jeg ikke helt hvordan det var, men jeg ga bud på tolv og kunne hente uka etter, men du sa det budet er allerede gitt av en annen, så jeg høynet til 12500,- og fortsatt hente uka etter. men du sa den som kommer med 14000,- får felgene, så sa jeg hva med 13000,- fortsatt hente uka etter, du sa du vil vente litt og se an.. noe som jeg oppfatter du ikke vil SELGE for 13000,- og 13000,- var ett "buy now" bud fra meg. 12500,- var ett "bud". jeg ba deg si ifra hvis noen gir mer enn meg. rundt uka etter fikk jeg mld av deg og sa noen ga 13100,-, jeg SVARTE deg igjen på mld "ok". noe KANSKJE det ikke kom fram til deg. men du fikk ett bud som er høyere enn mitt så da er jeg slått. skal budet mitt på 12500,- eller 13000,- om det måtte være, være bindende når de som har gitt høyere trekker seg? etter jeg fikk mld av deg, begynte jeg og se etter andre alternativer og kjøpt andre felger, fra en annen her på forumet som kan bekrefte det! jeg kan da ikke vente på deg eller på de som har gitt høyere bud trekker seg, eller gi høyere bud enn det var ikke aktuelt for meg heller. ble noe misforståelse her, men skjønner hva du mener, alltid irriterende når pratmakere plager. men jeg er desverre ikke en av dem.. bare så du vet det. jeg trekker mitt bud tilbake også. du får lykke til videre Henrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Unnskyld om jeg søpler til salgstråden men er dette kopifelger? Har ikke sett teksten "motorsport" gravert inn så nære navet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Det er støpt inn "BBS" i felgene så da er de nok ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hei du,nå husker jeg ikke helt hvordan det var, men jeg ga bud på tolv og kunne hente uka etter, men du sa det budet er allerede gitt av en annen, så jeg høynet til 12500,- og fortsatt hente uka etter. men du sa den som kommer med 14000,- får felgene, så sa jeg hva med 13000,- fortsatt hente uka etter, du sa du vil vente litt og se an.. noe som jeg oppfatter du ikke vil SELGE for 13000,- og 13000,- var ett "buy now" bud fra meg. 12500,- var ett "bud". jeg ba deg si ifra hvis noen gir mer enn meg. rundt uka etter fikk jeg mld av deg og sa noen ga 13100,-, jeg SVARTE deg igjen på mld "ok". noe KANSKJE det ikke kom fram til deg. men du fikk ett bud som er høyere enn mitt så da er jeg slått. skal budet mitt på 12500,- eller 13000,- om det måtte være, være bindende når de som har gitt høyere trekker seg? etter jeg fikk mld av deg, begynte jeg og se etter andre alternativer og kjøpt andre felger, fra en annen her på forumet som kan bekrefte det! jeg kan da ikke vente på deg eller på de som har gitt høyere bud trekker seg, eller gi høyere bud enn det var ikke aktuelt for meg heller. ble noe misforståelse her, men skjønner hva du mener, alltid irriterende når pratmakere plager. men jeg er desverre ikke en av dem.. bare så du vet det. jeg trekker mitt bud tilbake også. du får lykke til videre Henrik! OK! Sikkert en misforståelse! Lykke til med de andre hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Unnskyld om jeg søpler til salgstråden men er dette kopifelger? Har ikke sett teksten "motorsport" gravert inn så nære navet.. Ingen problem. Det må da være lov å stille spørsmål! Dette er EKTE BBS felger ja. Kjøpte de ny fra Autogrip AS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hei Henrik, har du disse enda? og hva er eventuelt prisen på de? de hadde jo gjort seg på E24`n min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hei Henrik, har du disse enda? og hva er eventuelt prisen på de? de hadde jo gjort seg på E24`n min.... Hei du! Du er i live du også ja? Joda, har de ennå. Første bud over 14.000,- får de, ellers ser jeg litt an hva som evt. kommer av bud utover, har ingen hast med å selge. Er ikke umulig jeg kjøper en ny morrobil snart og da kan disse komme godt med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jada jeg holder da på jeg... Jeg får seriøst ta de opp til vurdering, hadde egentlig bestemt meg for å gå ned til 18" men disse er jo ikke dumme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jespero Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Er felgene solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Hjulene har nå blitt "solgt" mange ganger. Mange useriøse her ute. Skjerpings!!! Forsatt til salgs! Skambud vises døren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Halloen og hilsen en sunnmøring... Er dette CH Motorsportfelgene? Skal til å kjøpe meg en E61 litt opp og frem, må bare selge en e39 520dt og en E60 520d først.... Korsen vil disse se ut på en E61 tro? Er meget interessert, men dessverre det med disse bilene som må gå i orden først... Send meg gjerne en pm med mob.nr.... Jeg handler om det er rette typen... Har vel handlet med Tim R til de siste to bilene mine... Og alltid BBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Passer disse felgene på e90? Hvis ja så er absolutt interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Passer disse felgene på e90? Hvis ja så er absolutt interessant. Dessverre er ET20 med slike felgbredder for lavt (stikker utenfor) på e90/91, og i alle fall på faceliften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Passer disse felgene på e90? Hvis ja så er absolutt interessant. Dessverre er ET20 med slike felgbredder for lavt (stikker utenfor) på e90/91, og i alle fall på faceliften. ok... fant det egnetlig ut selv etter å ha googla litt. De 19" du hadde før er vel ikke til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå