[space] Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 BMWCCN Avd Øst inviterer til høsttreff! Dato: Lørdag 03/10-2009 Tid: 14.00 - 1700 Sted: Parkeringsplassen ved Frognerseteren (Samme sted som i fjor) Vi følger tradisjonen, og arrangerer en samling på slutten av sesongen. Her blir det som vanlig dekksparking, hyggelige mennesker og pent vær! Det vil bli solgt vaffler/kaffe til hyggelige priser, samt loddsalg og salg av klubbeffekter, så ta med cash! Det vil bli kåring av "Peoples Choice" + nye spennende kåringer! (Dette skjer ca kl. 16.00-16.30) Dette treffet er for absolutt alle BMW-eiere, og man trenger på ingen måte en utstillingsbil for å møte opp! Eier du ikke en BMW, men har lyst på en, eller bare er generellt interessert, er du selvfølgelig også velkommen. For de som ønsker det, kan dagen avsluttes på byen med en liten oktoberfest! Her vil vi komme nærmere tilbake til tid og sted, ut fra interesse. (Husk også at det er en full dag med autoslalom på søndag 04/10, så ta det pent!) Oppdatering: Remitek stiller med telt og salg av "Surprise bokser" med litt forskjellig stæsj (bilpleieprodukter) i for lommerusk. Mvh Styret i BMWCCN Avd Øst Noen bilder fra 2008: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Håper å kunne delta! Så kos ut ( = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 CCN-treff i Skien samme dag så blir nok å dra dit. Hvor stort pleier dette å være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Jeg melder min ankomst! Mulighet for BMW-førere uten klubbmedlemskap å delta på denne aktiviteten? Dette blir jo arrangert i regi av BMWCCN.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 CCN-treff i Skien samme dag så blir nok å dra dit. Hvor stort pleier dette å være? Var dessverre ikke der ifjor men alt etter været vil jeg tro. Kansje rundt en 50 biler? Ja litt synd de 2 treffene kræsjer. Øst har iallfall hatt denne dato liggende ute på sine hjemmesider og FF siden i vinter. Jeg melder min ankomst! Mulighet for BMW-førere uten klubbmedlemskap å delta på denne aktiviteten? Dette blir jo arrangert i regi av BMWCCN.. Bare komme det Mvh Glenn O Styrerepresentant bmwccn øst avd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Jeg kommer om jeg får bilen på veien igjen tidsnok, gåent lager på mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 jeg regner med at jeg stiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Er med lett! Ser bilen min avbildet fra fjoråret og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Regner også med at jeg dra meg 535'en oppover den 3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Vil det bli solgt klubbeffekter fra BMWCCN på treffet? Intressert i skiltplatene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Ja, vi kommer til å ha med klubbeffekter for salg Uten å si det helt sikkert, tror jeg skiltholderne kun passer til aluminiumsskiltene, ikke den nye plasttypen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 ":19y5hqsb]Ja, vi kommer til å ha med klubbeffekter for salg Uten å si det helt sikkert, tror jeg skiltholderne kun passer til aluminiumsskiltene, ikke den nye plasttypen. jeg har aluskilt! Så det passer helt utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Jeg kommer nok også til å ta turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 om jeg får lexuslyktene i posten innen da så er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Rannem: får prøve å parkere touringene samlet da ;D Dr_S og jeg var eneste med E36 touring ifjor, vi holdt oss samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå