Gå til innhold

Erfaringer med disse felgene fra sharifs?


Vegar br.
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Er i disse dager på leting etter felger til e39`n min..

Fant disse felgene på sharifs, og syns felgene, og ikke minst prisen så veldig bra ut! Men problemet er at jeg ikke ser om eikene heller inn eller ut eller om det er noen form for bøy på de, og om det er kant på de, siden de er avbildet nesten rett forfra. finner heller ikke noen andre bilder på nettet.. Ikke tilfeldigvis noen som har disse felgene?

resampler.aspx?type=display&src=IT_W3_259.jpg

http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=6488

Mvh Vegar Brøndbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mye å ta i når man sier at alt Sharif tar inn er dritt... Skal ikke rope for høyt ang felgene fra GS heller. Kjøpte et sett med CSL replika derfra, og da jeg skulle skru inn hjulbolten, flasset lakken på felgen rundt skruehullet. På de neste boltene var jeg ekstremt forsiktig, slik at jeg ikke tok borti lakken... Sånt er litt for lavmålt syns jeg. Samme skjedde da jeg prøvemonterte Goldline felgene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor mine ASA felger kommer ifra og om det er "fake" Shariff tar inn.

Men de jeg har er tredelte skrudde ASA felger og har tålt mye. Har vært uheldig og truffet et hull her og der på norges helige veier og de er fortsatt rette og fine.

Felgene jeg hadde før disse var TSW, og det velger jeg heller å kalle piss. Tynnere lakk på felg skal du se lenge etter. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor mine ASA felger kommer ifra og om det er "fake" Shariff tar inn.

Men de jeg har er tredelte skrudde ASA felger og har tålt mye. Har vært uheldig og truffet et hull her og der på norges helige veier og de er fortsatt rette og fine.

Felgene jeg hadde før disse var TSW, og det velger jeg heller å kalle piss. Tynnere lakk på felg skal du se lenge etter. Huff!

Da er dem originale.

sharif er jo verre en gs, det er jeg ganske sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par år siden var det en stor sak når det gjaldt Sharif og de Larson felgene han solgte. Disse var fake og flasset med en gang av. Har pratet en del med en felg importør om denne saken og Larson gikk til sak mot sharif. Mener at alle felgene han har er kopier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...