Gå til innhold

Ny mann på forumet,Min første BMW

Gman
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker.

Jeg regner med at kompressor kittet ikke vil vær i bilen før neste sommer,må få inn litt feriepenger..:)

Men fordelen nå er jo at det er lav dollarkurs så steg 1 kittet kommer på rundt 30K ink chipping av kassa..hmm...what to do...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal montere dets selv kan du se etter brukte kompressorer.

http://autopower.se/powerborsen/annons.asp?id=275380

Takk for linken.

Jeg regner med at det blir en "sommerferie" til Tyskland neste år.

Jeg må få inn litt kroner og...Blitt mye ut nå.

Men det jeg er på jakt etter først er en M3 bakfanger,M3 koffert leppe og diffuser + M3 eksos potte..:)

Digger den "ræva" på M3'n..

M3 bakfangeren passer vel rett på regner jeg med?

Og takk for kommentarene boys..Hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 bakfangeren passer vel rett på regner jeg med?

M3 er bedere enn sine mindre "søsken", så fangeren passer på, men det ser veldig rart ut. Det finnes derimot replica M3-fangere som passer til ikke-M3-biler. Original M3-eksos krever at man kutter vekk reservehjulsbrønnen, noe M3 ikke har.

Fargen din er såvidt jeg kan se utifra bildene Topaz-blå og ikke Estorill-blå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God info..takk skal du ha.

Hvor får jeg tak i replica fangeren?

Jeg har veeeeldig lyst på 4 rør ut slik som M3'n har.Finnes det noen linker til nettsteder som selger slikt?

Ang fargen missen...så må jeg lese selv og ikke prøve å huske hva en kompis sa..lol.

Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS Bildeler har i katalogen sin, men jeg finner den ikke igjen på nettet. Prisen i katalogen er 2390,-

Man finner de også rundtom i diverse utenlandske butikker, f.eks. her.

Personlig synes jeg M-tech II-fangeren er penere, der har man også to eksos-alternativer:

Eksos helt i sidene:

E46quad3.jpg

Eksos som på M3:

produkt_karosserie_e46_m3-csl-look_heckdiffusor_v2_1.jpg

Den øverste får du bl.a. kjøpt hos GS Bildeler her eller her.

Den nederste eksosen finner man på GS her eller hos Inside Performance her.

Eisenmann mener jeg at har en versjon av disse også, samt at man finner noen på eBay.co.uk.

Alternativt kan man bruke M3-eksos, men da må reservehjulsbrønnen kappes bort. Kan man gjøre karosseriearbeidet selv kan dette være den billigste løsningen.

Skal man ha M-tech II-fanger med M3-eksos trenger man også diffuser tilpasset dette som man finner hos Inside Performance her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! ble litt gira her nå :D Moro å se en som har fått seg en 330 og har planer for den.

Jeg holdt på å kjøpe en Estorill blå 330 coupe selv. men siden bilen hadde gått 125000 kontra de 66000 min hadde gått. Så droppet jeg det..

Blir spennende og se hvordan dette går. med tanke på chipping, og du bør ringe ESS selv og prate med dem angående chipping hvis det er steptronic du har.. er flere som har gått på en smell med overloading av girkasse.

Du er jo _veldig_ heldig som får alt funksjonelt og komfort utstyr som sitter i en M3 da! Skikkelig misunnelig jeg..

Rent estetisk så er jo det de har gjort med M3 utvendig og innvendig veldig mye penere enn E46 ellers.

Men personlig så skal ikke jeg koste på sånne vanvittige summer på å bytte ut min 325 til M3-lookalike, før jeg heller kjøper meg M3 selv:p

Men jeg er spent på prosjektet ditt.. uansett om det blir interiør/motor eller om det blir eksteriør eller bare lyd ;-)

Du har et godt utgangspunkt!

Som nevnt.. få deg 19 tommere til sommern ;)

BTW; GRATTIS og velkommen hit til oss! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven til god feedback da..:)

Tusen takk for kjempe god info ang bakfangere og eksos.Setter stor pris på det.

Jeg har IKKE tenkt til å lage en M3 look a like,men jeg kan ikke la vær å like M3 ræva.:)

Jeg får komplett sort M3 interiør for 10K da ink headliner,tepper,alt.Syns det er en god pris og man sitter mer støpt i de enn i de orginale 330 stolene.

Ang ESS så skal jeg ringe de når tiden nærmer seg.Jeg regner med at jeg går for ett steg 1 kit med 325Hk og 410Nm.Kassa bør og chippes etter hva jeg har forstått.

Dette var kanon gutta! takker.

Og fargen på bilen er Topasblå..måtte kikke selv for å være sikker.:)

MTech fangeren likte jeg knallgodt og kan like godt bli den som en M3 replica fanger.

Jeg skal holde bilen clean,ingen overkill styling,kun fremheve det estetiske..Slik som den røde 325 baken.

Hjul er ikke pri 1 enda da jeg ikke har sett bilen "live" med sommerfelgene på.

Igjen...takk.Setter stor pris på dette.

snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...