Gå til innhold

E46 M3 carbon speil med autofold?


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Finnes det? Har lett meg i hjel på ebay, amerikanske nettsteder og de fleste norske sider uten hell.

Viss noen vet om det, vennligst ta kontakt :D

Og ja, jeg vet det finnes carbondeksler man kan lime utenpå, men de jeg har funnet er enten kun til originale M3 speil eller ikke heldekkende... Er også skeptisk til passform og resultat på noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan det være mulig å bytte speil motor og innmat, så blir de manuell foldbare til autofold? mener å ha sett det ett eller annet sted. men seff. bedre med ferdig og komplett ja. bare en idee hvis du måtte helcarbon med autofold.

eller hiv på carbon vinyl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det går an altså, men vet ikke helt hvordan jeg skulle gjort det. Går jo an å prøve seg frem men er litt kjedelig å kjøpe speil og så kanskje finne ut at det ikke går å bytte over innmaten. De som selger de speilene Lars89 linket til har jeg vert i kontakt med og det er speil man bytter over motor, og de gikk ikke an å autofolde sa de..

Edit: Vinyl blir for jalla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja! Konge, forutenom at de ser ut til å være bygd på M5 speil istedefor M3. Men det er vel ikke så stor forskjell så det går vel greit..

Har ikke spurt der nei, kom ikke så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja! Konge, forutenom at de ser ut til å være bygd på M5 speil istedefor M3. Men det er vel ikke så stor forskjell så det går vel greit..

Har ikke spurt der nei, kom ikke så langt ;)

de er ikke så forskjellige. men forskjellige nok til at det ikke blir bra syns jeg. blir nesten irritert av å se alle med M5 speil som tror og mener de har M3 speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, så du mener det er stygt med M5 speil på E46? Har ikke sett det så vidt jeg vet om..

Er ikke det han skriver, ser ikke like bra ut som m3 speil. Du har nok ikke sett det, fordi du ikke vet hva du skal se etter. Alle kopi speil er såkalte m style, men de kalles m3 og m5 speil. Se på koed eller gs sine sider, så der du at de har kun m5 speil, men kaller de m3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, skjønte det.. Men er de GS selger også M5 kopi-speil? Syns de var nice jeg altså..

Gs har kun m5 speil til e46 ja, men de kaller det for m3. Be om å få se ett orginalt m3 speil, og de uorginale m3 speila de har, så ser du at de ikke er like...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hmm.. Rart at det er lov egentlig..

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=677267

For a long time fanatics have requested for proper M3 style mirrors which actually look like OEM M3 mirrors. Most M3 style mirrors currently sold in the market are actually E39 M5 style mirrors which are marketed as 'M3 replicas'. Those mirrors are bigger, bulkier and do not flow as well on our E46's. Well, that is all in the past now because Euro Division is proud to offer you PROPER M3 style mirrors which are actually made from OEM M3 mirror's mold.

Får håpe våre bmw deleleverandører her i norge snart får opp øynene for dette også :)

Edit: Feil link :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...