ruberhai Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Ett par bilder av min 01`320d som forøvrig er vinterlagret og blir helakkert, montert en del styling osv i løpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 hva anbefaler folket, coupe eller 4 dørs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Har du råd så kjøper du coupe. Utrolig mye stiligere design Med 118hk får du de nedi 80-100K nå, men den motoren er ekstremt trøtt... 4-dørsen er selvfølgelig mer praktisk og sånn, men hvem bryr seg om sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Har du råd så kjøper du coupe. Utrolig mye stiligere design Med 118hk får du de nedi 80-100K nå, men den motoren er ekstremt trøtt... 4-dørsen er selvfølgelig mer praktisk og sånn, men hvem bryr seg om sånt? Jeg Coupe er fint, men har man ofte med seg folk når man kjører hadde jeg ikke vært i tvil om å gått for sedan! Liker også bedre lyktene og grill på sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Bilder av den gamle M3en: Henger meg også på NEI-gruppen til diskriminering av touring Her er bilder av bilen før clubsport splittere i carbon og 35% solfilm til a-stolpe kom på: håper det kommer bedre vær imorgen, så jeg får skrudd på sommerfelger, vasket bilen og knipset noen bilder - det er ikke lett for en vampyr å finne dagslys i disse mørketider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Code13 - hvor mye måtte du betale for å få lagt bilen i vinyl ? Han har vell gjort dette selv, og fått hjelp av venner ettersom jeg har forstått. Hva Vinylen kostet kan jeg ikke svare på ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 okei nitrox111, blir vel så den framtidige e46'en får vinyl eller lakk! .p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Fy flate for en nydelig bil! Hva slags farge er det på denne? Takk Fargen heter Stratusgrau og varierer sykt mye etter lysforhold. Alt fra mørk grå- til gul-/bronse- og blåskjær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Code13 - hvor mye måtte du betale for å få lagt bilen i vinyl ? Alle detaljer rundt dette står i denne tråden til Code13; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1155851#img_1832 Står også gjentatte ganger hvordan han har utført det, tatt ganske mange bilder underveis, og hvor mye dette koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Her kommer ett par bilder av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sketchy Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Her er min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmy Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 MIN stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 mye fint her ja slenger ut min også. 328"M3"ci litt ombygd kan selges !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Får støtte Syse om å være mot diskriminering av touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Min 2000 mod 320 M3 optikk (nå med csl bakluke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå