EirikL Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Det må som sagt bli nyrer i krom på denne. Men du kan jo bare beholde de originale, så kan du bytte litt etter humøret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 svarte nyrer heilt klart! Har det sjølv og ser vanvittig mykje sintere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 svarte nyrer heilt klart! Har det sjølv og ser vanvittig mykje sintere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Eg syns crom grill var desidert penest da,og baklyktene satt som et skudd. Utrolig grom bil du har fått deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Beklager at eg på ein eller annar måte fekk 4 postar som var like.. trur mac´n spelte meg eit puss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Gratulerer med stilig bil ! Så de hadde testet d3 på top gear også. "2 liter på steroider" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Jeg ville lakkert de sorte nyrene "blank-sorte", syntes ikke matt passet så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Takker for alle synspunkt folkens Ser det er noen for, og noen mot sorte nyrer her, og faktisk en for sort blank også. Den har jeg ikke tenkt på før, men er jo en mulighet det også. Skal la de stå på bilen frem til våren hvertfall, så får jeg tenke litt på hva jeg ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Det er blank sort som er ting, har det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Sorte nyrer! Jeg var selv skeptisk, og ble ikke helt enig med meg selv om nyrene på min bil, men i dag er jeg ikke i tvil om at de sorte blir på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Jeg ville gått for de originale nyrene. Nyrene til BMW skal være blanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Tok litt vinterbilder i dag. Ikke så mye snø, men nok til at landskapet blir hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 fantistisk pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå