Reset Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 så grei ut denne her liker fargen din godt samma farge som min hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 hehe, ja. fin farge, ikke noe alle har Den er jo langt ifra strøken, men har godt potensiale Noen som vet hvilke felger det er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Fant foresten ut at felgene heter AEZ R817 Da har jeg fått svar på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Har skjedd litt med denne siden sist! Har fått montert nytt frontsett forran, Hertz ESK 130.4. Har også fått montert 2 små 8" Hertz hx250 subber samt en kicker kx650.2 forsterker! Spiller helt greit! Klarte og knuse den m3 fronten som sto på i vinter, vart litt medrevet i sladdinga Men ny skal bestilles om ikke så alt for lenge. Planene var jo at jeg skulle ha ny alikavell! Har også fått montert tuningart coilovers fra Parts and Retards. Funker helt greit det! Kjørte en stund med e91 msport felger, men ville ha noe litt tøffere! Gikk til anskaffelse av e34 m5 throwing stars felger. 8" et20 framme 9" et22 bak Ser litt rar ut bak, står i en skråning#-o Hva mener dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Spør du meg, så syns jeg faktisk den så kulere ut uten m-fangeren Det er alt for normalt med de fangerene, og org framfanger og lav og fin bil passer godt i sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Spør du meg, så syns jeg faktisk den så kulere ut uten m-fangeren Det er alt for normalt med de fangerene, og org framfanger og lav og fin bil passer godt i sammen tja, har faktisk tenkt på det Men, har jo aldri hatt på noen skikkelig mtech front heller. Var jo den som sto på, 500kroners billig kopi sikkert, samt den hellrot m3 fronten som lyste opp litt kraftig, så kom det på en svart org front som gjemmer seg bort... Hva om jeg går til anskaffelse av en org front og en mtech front? \:D/ Kan jo switche look. Feks orginal front og throwingstars dekslene eller mtech front uten dekslene : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Noen som vet hva det mellom setevarme knappene er ? Den røde saken er vell startsperra, eller? Var noe lignende på E36 caben jeg hadde vertfall! Kan ikke fatte at det skal være startsperre på så gammel E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Se her ja! Her har vi en som har skjønt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Da har jeg fått tak i orginal framfanger Blir nokk montering av tåkelykter og lakkering snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Det gjorde seg med nye felger. Har du "kapsler" å sette på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Det gjorde seg med nye felger. Har du "kapsler" å sette på dem? Takker ja, har 4 throwing stars deksler som hører til. Men jeg synes det vart mye bedre uten Men var som nevnt tidligere. Kommer til å bytte stiler litt sånn innimellom Deksler / mtech fanger VS. uten deksler / org fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 haha, bra og ha noe og bytte på med da og jeg syntes felgene uten dekslene er feite! og ikke minst bra og fin tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Kommer med en liten update, da det har skjedd litt siden sist Var så uheldig å krasje litt Etter krasjen Under demontering Stort sett ferdig, kjøpte kun brukte deler, slik at jeg kom meg fortest mulig på vegen igjenn Fikk montert bøttestol jeg fikk kjøpt av en kar for en billig penge Fikk lagt på nye dekk på M5 felgene også! kjører på 205\40\17 forran og 215\40 bak. Ett par bilder etter at jeg fikk felgene på bilen igjenn Tok noen bilder ilag med en kompiss en dag også Kan vell ikke kalles helt en "fotoshoot" men Iphone bilder ftw!! 2 nye framskjermer er bestilt, og skal lakkeres i bilens farge! Skal kjøre med orginal framfanger, kansje beholde den sort? Håper kansje å få litt mer tilbakemeldinger enn tidligere her i tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Kan faktisk gå at du beholder framfanger svart.. Du vet vel meninga mi med "I love" stickeren din på baken.. Men bilen e da på rikti vei.. Ser bare forbedringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå