Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
"Bilen har M-optik."

hva betyr det? annet understell?

Optik er utseende :)

vet du hva som er anderledes?

Anderledes enn orginalt tenker du på? det er frontfanger og sideskjørt blandt annet...

Skrevet

Når jeg kikket på E46 i 2006 fikk man 318 med km stand rundt 100-110 000 til ca 130 lapper greit utstyrt. Synes de har sunket lite i pris på 3 år. Ville bydd kanskje 105-115 000 for bilen.

Skrevet

bilen ser i og for seg fin ut den, men jeg personlig ville lagt til noen kroner og fått meg en ci og helst kanskje en 320, en 318 sedan er det vanskelig og selge igjen også !

Skrevet

Alle dere som foreslår andre biler, les nå hva han skriver da.. "Denne eller ingen" Så da hjelper det lite at andre er billigere og gått mindre..

Vil kanskje tro det er pga innbytte?

Prisen var vel kanskje litt stiv, men er helt sikkert mulig å prute noe.

Skrevet

Den var DYR!

Hva har vi her?

Relativt lite utstyr, det står M-optikk men det er jo bare en CSL frontfanger og M3 speil, jalla lyktesenkere som en gang ikke er lakkert i bilens farge, jalla baklykter og i det hele tatt ganske rotete styling som ikke passer sammen, ikke har den sportseter, puslete motor uten sjel++++

Jeg mener du kan få mye annet mer spennende til den prisen :wink:

Skrevet

Litt dyr eller? Er jo bare en 318. Synes heller ikke CSL-fanger foran gjør seg spesielt godt på annet enn M3 CSL heller. Og hva skjer med interiørlistene?? Smaken er som baken i hvert fall ;)

Skrevet

Syns ikke dn er værdt prisen..

styling til ca 15 lapper nytt tipper jeg og mesteparten er verdiløst..

Grått skinn på en så gammel bil, og begynner vel i nærmeste framtid å se dårlig ut, om det ikke er tatt eksepsjonelt godt tatt vare på da..

var nettopp med å kjøpte en 318 98 mod med km 140000 til 65 lapper...

Syns denne skulle ligget på 80-100.. MAX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...