Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, denne er nok tungsolgt pga dårlig utstyrsnivå. Den mangler vesentlige ting som digitalt klima, xenon og sportsseter. I dagens marked trekker det også betydelig ned at det er bensin og ikke diesel.

Skrevet

Et par ting som gjør at jeg aldri hadde vurdert bilen... Den mangler xenon, klimaautomatikk, navigasjon, sport/komfort seter og panoramaglasstak.. Alt i alt en "ok" utstyrt bil, men ikke noe mer enn det. Bensin og automat er ingen dårlig ide, men bilen er nok noe tørst, og som allerede nevnt, i dagens samfunn er det nok en tungsolgt bil - spesielt med kun et "ok" utstyrsnivå.. Jeg ville også kanskje ha gått ned på motor å vurdert 520d fra 03/2007 (altså en facelift), alternativt så ny som mulig innenfor en grei prisramme. Enkelte E61 har hatt problemer med nivåregulering. Dugg i xenonlykter er en svakhet på tidlige E60/E61'er, men har bedret seg - hvertfall på facelift.

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18281718

Hva med den her? Mye bra utstyr, men fortsatt en liten bom på klima delen.. Trenger en kraftig oppgradering på sommerfelger.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18275247

Legge i noen kroner og kjøpe den her kanskje. Meget pen bil men noe høy kmstand.

Samme pris, halve kmstand men dog E60, uten navi:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19020580

Skrevet

Ja, det er et fint utstyr til evnt videresalg. Og i mine øyne er det også digg å ikke ha løse ledninger hengende til løs navi.

Det er selvsagt fordeler med håndholdt også :)

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18281718

Hva med den her? Mye bra utstyr, men fortsatt en liten bom på klima delen.. Trenger en kraftig oppgradering på sommerfelger.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18275247

Denne mangler ikke klimaautomatikk så dette hadde vært en bil jeg ville ha vurdert svært nøye. Godt utstyrt til en fornuftig pris!

Jeg ville heller ikke ha droppet originalmontert navi til fordel for håndholdt fra elkjøp. En ting er at førstnevnte kanskje blir utdatert, men gud bedre å hvor mye snacks som medfølger navi i form av flere funksjoner på hele bilen. iDrive gen II f.eks med professional har jo integrert harddisk, instruksjonsbok med animasjon og videovisning osv osv. (ikke at det alene rettferdiggjør merprisen..)

Skrevet
Kjøp min vel. Prisen er diskuterbar :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16949548

Pen bil, men denne har vel strengt tatt den gamle motoren på 193hk og ikke 218hk?!. Tingene som får meg til å mene det er at bilen er registrert så tidlig, så antakelighvis er det en bil som er produsert i 2004. 218hk motoren kom vel heller ikke før 09/2005 altså som 2006 modell med start/stopp knapp - som din bil ikke har.

Skrevet
Kjøp min vel. Prisen er diskuterbar :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16949548

Pen bil, men denne har vel strengt tatt den gamle motoren på 193hk og ikke 218hk?!. Tingene som får meg til å mene det er at bilen er registrert så tidlig, så antakelighvis er det en bil som er produsert i 2004. 218hk motoren kom vel heller ikke før 09/2005 altså som 2006 modell med start/stopp knapp - som din bil ikke har.

Bilen er produsert i April 2005 og solgt ny i Mai 2005. Den har N52B25 motoren med 218 HK.

BMW N52 er en stempelmotor med seks sylindere på rekke produsert av BMW. Motoren debuterte i 2004 i E63 630Ci. Veivhuset er fremstilt av magnesium og aluminium, noe som er en verdensnyhet i motorkonstruksjon.

Motoren er utstyrt med andre generasjon Valvetronic variable ventiltider og Dobbel VANOS for bedre drivstofføkonomi samt økt effekt. Motoren leverer 85.5 hk per liter sylindervolum, og har den laveste vekten per hestekraft av noen serieprodusert sekssylindret motor (1.24 hk per kilogram i den seneste utgaven). Motoren er verdens letteste sekssylindrete motor.

N52B25 2.5 L (2497 ccm/152 in³)

160 kW (218 hk) @ 6500 250 N·m (184 ft·lbf) @ 2750-4250

Har ikke start/stopp knapp for jeg har ikke Comfort Access/Nøkkel-fri adgang til bil.

Du må gjøre researchen din Saltkjelen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...