FTE Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Christ, lakkere leppene på BBS felgene grønne faktisk... Hvite M3en under den igjen var DEILIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Christ, lakkere leppene på BBS felgene grønne faktisk... Hvite M3en under den igjen var DEILIG! Den hvite med grønne og hvite RS på er dritkul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Christ, lakkere leppene på BBS felgene grønne faktisk... Hvite M3en under den igjen var DEILIG! Den hvite med grønne og hvite RS på er dritkul den er kul:P men tror ikke jeg hadde turt og "tulle" med bbs rs'ene di er kule nok som dem er:P:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hmmm, dere er kanskje inne på noe.... Ok, da er det avklart, jeg kommer til å lakkere leppene på mine OZ Futura ORANGE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hmmm, dere er kanskje inne på noe.... Ok, da er det avklart, jeg kommer til å lakkere leppene på mine OZ Futura ORANGE! hvorfor orange? hehe skal du ikke ha grå bil a? kunne vært fett med sort leppe også har du sota ruter og sorta lykter:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hmmm, dere er kanskje inne på noe.... Ok, da er det avklart, jeg kommer til å lakkere leppene på mine OZ Futura ORANGE! Det er jo bare leppene som lakkeres og dem kan jo byttes ut og koster ikke all verden Kunne faktisk blitt dritt fett med knall grønn eller oransj kant på mørke grå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 blir litt random med en spaca farge på leppa da:O må jo stå til resten av bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hmmm, dere er kanskje inne på noe.... Ok, da er det avklart, jeg kommer til å lakkere leppene på mine OZ Futura ORANGE! hvorfor orange? hehe skal du ikke ha grå bil a? kunne vært fett med sort leppe også har du sota ruter og sorta lykter:P Var vel en spøk...og bilen min blir Diamantsvart Pitstop: Kunne kanskje blitt det ja...men da orange mer enn grønn Hvit E36 med grønn kant likte jeg ikke, men smaken er jo delt. Hmmm, svart bil med orange kant og svart senter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Den hvite med grønne og hvite RS på er dritkul +1! Ordentlig heftig er den, og det er ene og alene grunnet den noe sære lakkeringen av RS'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Stikkordet "tyskerstuk" er vel kjent for, breie felger, sinnsyk senk, lavest mulig foran, litt høyere i ræva, da kan man begynne og snakke tyskerstuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Felgene på E36n var lakkert motsatt før. Tror den går med corvette-hjul nå. Er ihvertfall noe nytt Og her er en E46 som tydeligvis er blitt inspirert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Synes min har et clean stuck eg. Var iallefall det som var planen... her er en av mine store favorittbiler ed tysker stuck. Rat look-stuck Nydlig dekkstrekk Rette tysker-stuckfelgene Vil egentlig anbefale alle å stikke innom nettadressa www.cleaned.be Er sinnsykt mye stiligt der som kanskje kan være til inspirasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Felgene på E36n var lakkert motsatt før. Tror den går med corvette-hjul nå. Er ihvertfall noe nytt Og her er en E46 som tydeligvis er blitt inspirert. De moodsa der er gjort i photshop sr det ut som... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hvorfor tror du de er laget i photoshop?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Har masse bilder av begge to med de felgene så tviler på det Her er noe mer stuk av div slag. Har altfor mye bilder liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå