Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

Så ut som en fin bil dette her.. Tøft å se flere jenter med litt motorsterke BMW'er..

Ville vudert å gå til anskaffelse av et litt penere interiør, ikke så veldig dyrt med noen ok skinnseter til E36!

Så ville jeg vertfall jeg gått for eisenmann eller lignede kvalitet på effektanlegget istedenfor DTM.. For det første synes jeg personlig det ser MYE finere ut med rette stusser enn de som perker oppover, og at det er bedre lyd i eisenmann/scorpion og lignedene... DTM er tøft i begynnelsen med den dype bromblingen, men blir slitsom i lengden, spessielt hvis du skal på en litt lengre tur.. Det kan jeg trygt skrive under på ;)

Hadde uten tvil gått for eisenmann på min om vi ikke hadde hatt god deal på supersprint gjennom jobben, så har nå gått for supersprint på min nye og er mye mer fornøyd enn med DTM på den gamle jeg hadde. Mye "finere" lyd og slipper å bli ør i hodet om jeg drar på langtur ;) Passelig rolig når du ønsker det, og passelig hissig sekserlyd når du drar på!! Har hørt flere E36 seksere (som er litt mindre kultivere enn E46 :P) med eisenmann og det er grisetøff sekserlyd av de..

Legger med et par klipp med eisenmann lyd ;)

Koster nok litt mer, men er verdt pengene spør du meg :D

Off, ble langt innlegg det :D

hehe ja har fått litt div negative komentara på bilden pga motor å sånn:)

ja har tenkt på da, men når eg fyrst skal kjøpe nytt interiør så skal eg ha m3 interiør:)

hehe ja, forskjellige meiningar om da, har kje noko spessiell erfaring me noko effektanlegg, men var fin lyd i da einesmann ja:)

du får ikke så mye vader til din bil desverre :P da blir det vader stoler foran og resten stander

okay. noko grunn t da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...