bmwgreg90 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 skifte ut oransje blinkers kanskje, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 skifte ut oransje blinkers kanskje, da står kvite på bilen no, men ska bytta t sota... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Det er en fin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Det er en fin bil du har der takk for da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Personlig syns jeg den var dødsgrom MED oransje blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Personlig syns jeg den var dødsgrom MED oransje blink du må ver ein av dei fyste so faktisk syns da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Personlig syns jeg den var dødsgrom MED oransje blink +1 Ser så utrolig mye bedre ut med oransje blinklys. Bilen ser rotten ut med hvite (og enda mer vist de er sotet/svarte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Personlig syns jeg den var dødsgrom MED oransje blink +1 Ser så utrolig mye bedre ut med oransje blinklys. Bilen ser rotten ut med hvite (og enda mer vist de er sotet/svarte) nei no va du no fææl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Jeg synes også bilen kler oransje blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Slapp av, var bare for å sette store ord på ting Linselykter, oransje blink, nye orginale baklykter og nye skilt, og bilen blir enda mer good Må lukte riiimelig sterkt inni bilen din, speilet ditt henger i en tynn tråd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Jeg synes også bilen kler oransje blinkers bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Slapp av, var bare for å sette store ord på ting Linselykter, oransje blink, nye orginale baklykter og nye skilt, og bilen blir enda mer good Må lukte riiimelig sterkt inni bilen din, speilet ditt henger i en tynn tråd hehe hehe nye lykter får eg frå gs i morgo da e muli men eg kjenne kje lokta desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 må komme til odda en dag å vise fram bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 må komme til odda en dag å vise fram bilen hehe odda e vel den plassen eg vise meg minst ka bil du har då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 nokon so har nokon formeiningar om ka meir eg kan gjer med bilen? no har den: Carbon lister utvendi EL skinn interiør+ skinn armlen M front/bak fanger Motorsport vinge/GT lippe BBS LM Felga bare kom me tips altså Mye lavere profil på dekka, og mye mer senk! Liker foresten de orange blinkerne veldig godt! Får vurdere å prøve det på min også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå