Gå til innhold

Leserbrev fra min Roadtripp i Europa i sommer.

E28 TURBO
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fantastiskt bra leserbrev :D

Dette må vi ha mer av.

Du skildrer alle hendelsene på turen glimrende og jeg sitter bare igjen med en konklusjon; nå må! jeg prøve dette selv :)

Godt å høre/få bekreftet at nordmenn er så godt likt og får så god service i tyskland. Det er beroligende når man legger ut på langtur med biler med noen år på baken.

fikk fullt trykk i 5 gir og jooohoooo jeg lo og ble varm inni meg og all bannskap og alle timer i verkstedet var tilgitt, jeg kosa med dashbordet og skrøt fælt av gutten min

Kjente meg også igjen i denne komentaren din :)

Har selv stolt strøket handa over dashbordet på 520'n etter en å annen hard strabas, dette er varm lesing for oss bmw entusiaster :)

Takk for flott lesning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gøyal og underholdene lesning, beste leserbrevet jeg har lest. Og når du fortalte om kappkjøringene så ble jeg sikikkelig gira selv her jeg sitter i stolen i stua med laptoppen på fanget :lol: sånt er grisegøy!!

Vi vurderer selv å ta en tur ned mot Monaco men det var da dette med tid da, skal dessuten snart bytte inn BMWen så vi må ta det når nybilen er på plass. Skulle gjerne vært en tur til sørspania også, var mye der som barn/ungdom pga en far som jobbet der. Hadde vært morro å se traktene rundt Malaga igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på å få lappen tilbake før jeg kan gjør det.. Helst lyst å kjøre mesteparten selv, såklart blir det bytte osv, er flere som har tenkt å kjøre nedover :) Men dette året er booket for sydenturer og litt diverse, men neste år blir det tur nedover :D Prøve å få laget noe alà det du har laget, dog det blir nok ikke fullt så bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Det er 218 herlige spreke hester. Så du kommer sikkert til å få en kjempetur! Hvis du kjører alpene eller andre krappe svinger, åpner du soltak og vinduer og bare hør på lyden på du draaar ut 2 3 gir ut av svingene og hør på motoren når du girer ned inn i krappe svinger ... deeiiiliiig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...