[space] Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 http://www.gtspirit.com/2009/10/14/spyshots-bmw-m3-csl/ Ny frontfanger, bur, spoiler, CSL-felger. Er det en ny CSL på trappene?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Så jo fin ut denne, unntatt spoileren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Nydelig bil. Må si aplin kvit er en fantastisk farge! Men den vingen hadde japsepreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Nekter å tro dette er nye CSL. Synes ikke den ser noe penere eller tøffere ut enn den originale M3'n heller. Synes det begynner å bli mindre og mindre diskre jeg.. Og da føler jeg at det ikke er noe BMW lenger.. Må si jeg fortsatt holder av en knapp på E46. (CSL) Mye mer personlig utseende på den. Og den vingen der.. unødvendig å kommentere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Så denne når vi var på Nürburgring i fjor. Den hadde karbon eller kevlar dører og bakluke. Mulig panseret var det også, det husker jeg ikke nå. Spoileren som var teipa på bakluka var temmelig lik den som er på e46 csl. Inni bilen lå det skjemaer fra BMW og lyden var mye hissigere enn vanlig e90 M3. Synes denne minner mer om en bil BMW kunne levert som CSL enn den øverst i tråden her. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hadde vært utrolig tøft om Bmw hadde levert e92 m3 csl med bur Gjerne hakket mer racerigget i interiør sånn generelt, så Kanskje bmw kunne begynne å konkurere mot Porsche's rs modeller etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hva tilsier at det ikke en privateid bil, som du og jeg? Det tror jeg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hadde ikke gjort noe å hatt den bilen i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hadde vært utrolig tøft om Bmw hadde levert e92 m3 csl med bur Gjerne hakket mer racerigget i interiør sånn generelt, så Kanskje bmw kunne begynne å konkurere mot Porsche's rs modeller etterhvert Støtter denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hva tilsier at det ikke en privateid bil, som du og jeg?Det tror jeg hvertfall.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Blir spennende å se hva som skjer. Spekuleres også i M1 CSL om dagen. Det er jo lov å drømme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 den var sinnsykt rå! Men litt skeptisk til spoileren ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Et fantastisk stykke kjøretøy som ikke kler spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Den spoileren der skal jo ALDRI i verden sitte der, dersom denne bilen skal rulle ut av et samlebånd. Sikkert kamuflasje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Den kan også være montert provisorisk for målinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå