S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 hmm.. tror jeg må male min svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 satt på eksos nå, hva syns dere om hekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 såg bra ut! hjemmelaget eller kjøpt og betalt eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Mye bra her! Fått någen tips her og der nå Anyways, her er min ^^ Ignorer den skjeive potta, den er planlagt å byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Flott bil Gislius! To runde på hekken og litt senk så har du'n :- ) bimmersmakkverk: Likte hekken din! Men senk ned bilen før du tar bilde. Får et litt bedre syn på det da. Så får vi se hvor lavt eksosen din går :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 noen gamle bilder jeg fann fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBekk Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 et bilde av bilen min som kokte i køen rundt i strømstad på skjærtorsdag har kun senkefjærer foran og org. bak frem til jeg får kjøpt skikkelig senk:) Men hva syntes folk om nyinnkjøpte felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Vi la om til sommerdekk på 530'n i dag, så da måtte jeg leke litt med å se hvordan det ville bli med M6 felger på e34'en Vet at felgene ble veldig skeive i forhold til bilen : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Flott bil Gislius! To runde på hekken og litt senk så har du'n :- )bimmersmakkverk: Likte hekken din! Men senk ned bilen før du tar bilde. Får et litt bedre syn på det da. Så får vi se hvor lavt eksosen din går :- ) Jo takk Skal ha oval bak, bare en skikkelig Og senk skal også til, men må valses og da tror jeg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 eksosen er hjemmelaget:) skal få tatt nye bilder når jeg er ferdig under:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Nydelig Gislius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Faen så rå den bilen din er neonmuffler, stod og stussa på den lenge når du var på Jessheim, Gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Her er min 1995 525ia Vet den er skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 min M5 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå