gnilb Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 nja er nok noe så kjedlig som en 525 med noen m5 deler på he he . shadowline de lykter osv powerflex på alle foringene bilstein dempere . m5 bremser osv ... er ikke ferdig enda ... mangler no lakk ... ikke så mye å si egentlig ... satser på den blir bra når den er ferdig ... 525 med M5 deler er konge det Hva har du igjen av planer for at den skal bli ferdig? Bare lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 åh.. det er lite som er penere enn en rent og pent maskinrom. Selv uten maskin. E34 er helt fantastiske å se på som hvit. Ingen farge som fremhever linjene på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 eliot, Bare nye deler på bilen som i ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 er nå en snart 23 år gammel bil men ... ja mye er nytt ellers er det pussa på litt å shina så ser nogenlunde ut ... pulverlakert understell alle skruer nye osv alle foringer er i poly inklusive ratt akslings foringen ... mulig jeg legger ut en tråd etterhvert ... hvis det fins intresse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 En tråd er da et absolutt minimum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Her finnes det masse interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 da får jeg sortere litt bilder å ordne en tråd da ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 + rustfrie skruer Det er post bilder så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Legger ut min e34 som desverre er solgt. stort savn! Sånn var den når jeg kjøpte den. Bilen ble gjort en hel del med. Og sånn ble den til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 nydelig! Trenger å få polert min ser jeg ikke dumt med lakkert fanger helt ned heller nei... (eller m-fanger sånn sett ; ) ) størrelse på de alpinafelgene ? 19? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 nydelig! Trenger å få polert min ser jeg ikke dumt med lakkert fanger helt ned heller nei... (eller m-fanger sånn sett ; ) ) størrelse på de alpinafelgene ? 19? Alpina(Kopi) felgene var 18x8.5 og 18x9.5 mener jeg på. Prøvde en hel del felger på bilen, men kom fram til Brock b1 var finest:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Bilen ble gjort en hel del med. Og sånn ble den til slutt. Uhh. Fet farge! Ikke mye å utsette på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Bilen ble gjort en hel del med. Og sånn ble den til slutt. Uhh. Fet farge! Ikke mye å utsette på den der. jeg synst fargen var det som gjor bilen spesiell og rå legger ut noen flere bilde med div. felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Grådige fine bilder og bil a` gitt . Hehe, lånte bilen og kamerat ditt litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå