Lapin Kulta Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Bilen ble gjort en hel del med. Og sånn ble den til slutt. Uhh. Fet farge! Ikke mye å utsette på den der. jeg synst fargen var det som gjor bilen spesiell og rå legger ut noen flere bilde med div. felger Fantastisk fint stuk Kim!! Hvor mye senk, og hvordan dim er det på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Er det LM rep's på det nest siste bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Da har de i så fall bommet ganske bra Brock felgene ser definitivt best ut på den bilen, synes nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Er det LM rep's på det nest siste bildet? Det er ikke LM'reps nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Nå angrer jeg på at jeg solgte gamle bilen. Fytti til fin den røde var!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Det er Rial Daytona. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Det er Rial Daytona. Takker og bukker. De var ikke vonde å se på. mangler bare litt kant fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Fantastisk fint stuk Kim!! Hvor mye senk, og hvordan dim er det på felgene? TakkTakk ehm. Er senkesett, men husker ikke hvor mye.. Men vart ikkje helt fornøgd med høgda når jeg fikk på 17" så vart til å kappe so der var 3 ringer igjen framme. hehe felgene er 17x8.5 og 17x10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Nå angrer jeg på at jeg solgte gamle bilen.Fytti til fin den røde var!! ja angrer selv på jeg solgte bilen! Utruli fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Da har de i så fall bommet ganske bra Brock felgene ser definitivt best ut på den bilen, synes nå jeg.. ja Brock felgene var finest! uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 I fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Nydelig aneshen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Må si jeg gleder meg til sommeren ser nå at jeg MÅ ha Bredfront! ( Takk Kim ) Større Rims å mere Senk trengs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Bredfront hjelpe en heel del på utsende på bilen etter min mening:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Gjør det:) er den peneste Fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå