Aneshen Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Nå kommer snart sommeren og vaske tia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Syykt pen E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Nå kommer snart sommeren og vaske tia!!! Pen bil Hvor mye er Dyret senka ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Nå kommer snart sommeren og vaske tia!!! Pen bil Hvor mye er Dyret senka ?! +1 Perfekt senk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Sinnsykt pen den bilen din Aneshen Og enda bedre i vikeligheten Hvordan senk er det du bruker? Den er vel ikke godkjent med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Er noe justerbart hverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Her er min : ) Ris og ros hvis noen vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 takk takk!! dyret er senka med Fk High sport som står i bunn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Sinnsykt pen den bilen din Aneshen Og enda bedre i vikeligheten Hvordan senk er det du bruker? Den er vel ikke godkjent med det? jo takk Fk high sport, nei ikke godkjent enda. men må vel gjøre det, bare finne noen 18" hjul med ballong dekk Må ha det i vognkortet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Slenger inn noen bilder av min:) 520i 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Såg heftig breie ut de dekka dine, Michaelw! Fin bil Pen den ovenfor og Hadde gitt en enda penere look med lakk helt ned på fangerne, hva tror du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 blir lakkert fangerne ja, har ny framfanger liggende som skal lakkeres snart;) om det var meg du mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Jepp, var deg jeg mente, det blir nok bra tenker jeg ! Er ikke så altfor mange hvite pene E34'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 sant så sant kjøpte meg brock felger her om dagen. måtte bare slenge dem på og knipse noen bilder tidligere såg den slik ut: utrolig mye felger gjør med en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Har samme felgene på vinteren, du kan se i tråden om bilen i signaturen. Kom seg veldig på din hvertfall! Ble kanskje litt for mye OT her nå, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå