Tzunami Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Speil og nyrer ville jeg droppa, men ellers en meeeget lekker e34 johnja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Fikk henta meg bil i helga, kommer nok tråd på denne om ikke så altfor lenge, er en 525iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 ka speil er det der? ac schnitzer? er det mulig og se noe i de også? ellers pøs på med bilder av e34, godt med inspirasjon gjennom vinteren Det er AC speil, ser faktisk greit i de. Men jeg er veldig usikker på om det er pent. Nyrene med øyelokk, skal bort så fort som overhodet mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Fikk henta meg bil i helga, kommer nok tråd på denne om ikke så altfor lenge, er en 525iX Nyrer med øyelok!!!! "Grøsse" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Ja det er vel noe av det styggeste, jeg betalte masse penger for og få sorte nyrer fra GS, forventet ikke og "få med" øyelokk på køpet. Men disse skal som sagt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Har sett det på 1-serie også, i KROM, det er vel en etterlikning av e90/91, men tallet være den ene bilen så klarte jeg ikke å ta 1-serie seriøs før jeg så noen bilder av 1M.. Så ille var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Jeg prøvekjørte 1M tidligere i høst..........det var seriøst det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Ikke fullt så skitten Mamma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Er mammaen din så fin? Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Fikk henta meg bil i helga, kommer nok tråd på denne om ikke så altfor lenge, er en 525iX Gratulerer! Manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 må bare følge med her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Den 525 iX-en der, var det den som sto med blå bakskjerm og gåen nivåregulering? Ser ut som en grei bil, ikke så ofte å se disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofrank Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 ka speil er det der? ac schnitzer? er det mulig og se noe i de også? ellers pøs på med bilder av e34, godt med inspirasjon gjennom vinteren Det er AC speil, ser faktisk greit i de. Men jeg er veldig usikker på om det er pent. Nyrene med øyelokk, skal bort så fort som overhodet mulig Den ble veldig fin den der, godt du ga den en oppstrekk.. det fortjente den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Var det du som hadde denne før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Den ble veldig fin den der, godt du ga den en oppstrekk.. det fortjente den Heheh... quattrofrank jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå