johnja Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Mine to Gleder oss til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 MIn Hvilken senk har du på denne? Gule koni og Bosch Som senker hvor mye? 60/40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 [qote=HWelde] MIn Hvilken senk har du på denne? Gule koni og Bosch Som senker hvor mye? 60/40? Aner ikke, er 40/40 som er kappa rimelig mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 noen bilder av min. driver å skrur på den nå, strax ferdig til ny sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Håper på å få gjort en del med denne i sommer, prøver å samle sammen penger til lakkering. Senken blir også endra i forhold til 19" felgene som skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Fra i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Pen den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Nå står tds'n bare skyhøy å støver ned.. men ser fram til sommer med chip,masse diesel og bosch senkesett! legger ved bilder fra fjor sommer da forrige eier eide den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Savner den bilen der OJR. Var god bil det:-) men kost på den ett sett coilovers da.. bosch senk kan du heller ha på en 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Legger ut noen bilder av min "perle" her..: Rett etter innkjøp og overtakelse: Ja, helsikes mange bilder det ble lagt inn her på èn gang, men det er jo bilder folk vil se, så.. Man ser før og etter inngrepene, mine, med fler detaljer i prosjekttråden.. Men ja, delte meninger om styling. Jeg, "derimot," lager bilen som jeg selv ønsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Nå står tds'n bare skyhøy å støver ned.. men ser fram til sommer med chip,masse diesel og bosch senkesett! legger ved bilder fra fjor sommer da forrige eier eide den..http://images.bimmers.no/files/84q7529nynthe2tb4csm.png http://images.bimmers.no/files/bwppivj0ol9nzvkoxtyb.png Aiai, hva slags farge er det på den bilen? Så veldig bra ut med hvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Nå står tds'n bare skyhøy å støver ned.. men ser fram til sommer med chip,masse diesel og bosch senkesett! legger ved bilder fra fjor sommer da forrige eier eide den..http://images.bimmers.no/files/84q7529nynthe2tb4csm.png http://images.bimmers.no/files/bwppivj0ol9nzvkoxtyb.png Aiai, hva slags farge er det på den bilen? Så veldig bra ut med hvite felger. calypsorot var det vell:) var veldig fornøyd med hvite hjul på den selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Samme fargen jeg hadde på min ACS det. utrolig fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 min calypsorot tds som går i samme bygd som OJR sin vintermodus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå