Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Få slenge ut ett par heller dårlige bilder av min orginale E34 520Ia 1994 mod. Meningen med bilen var egentelig at den bare skulle være en nummerto bil det liksom ikke var så farlig med, men vi er allerede blitt så glade i den at vi har heller bestemt oss for å ta så god vare på den som vi kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Så jo ut som en veldig hel og fin sak det der. Er det takluke på bilen? Isåfall ville jeg tatt en kikk bak kanalskjørtene i bakkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Så jo ut som en veldig hel og fin sak det der. Er det takluke på bilen? Isåfall ville jeg tatt en kikk bak kanalskjørtene i bakkant. Takker! Bilen har ikke takluke, siden bilen hadde klima fikk jeg forklart av selgern Finns forøvrig en liten bulk i panseret og bortsett fra noen rustflekker hist og pist så er den godt holdt opp igjennom. Interiøret er tilnærmet 100% strøkent Godt å kjøre god gammal BMW igjen i allfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Var ikke "E34-tiden" helt tilbake til når du var 18-19 år da, Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Jeg har takluke og klima! Hvordan ser man om man har 2 airbager? Var det er spesifikt årstall dette kom? Har en 92 uten vanos. *Løper ned for å se på bakkant av kanalene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Var ikke "E34-tiden" helt tilbake til når du var 18-19 år da, Fredrik? Hehe! Jo det var jo E34 aldern det, alle kompisene mine hadde E34 mens jeg lå hakket over å hadde E39. Men sånn som vi kjørte da så vet jeg at E34 er biler som holder mål selv med mye juling, og en BMW entusiast med respekt for seg selv bør ha eller har hatt en E34 Bare å få på noe Infinity 2008 på anlegget nå så er jeg tilbake til sisteåret på videregående og russetiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Er ikke sikkert du ser noe i bakkant av kanaler før du skal sku av braketten hvor travers er festet.. Der renner dreneringene ut og DER ruster det noe jævlig for de med takluke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Gratulerer med E34! Så veldig pen og ryddig ut, og av en eller annen grunn tror jeg den holder seg sånn også Sleng ut noe mer specs og bilder. Det liker vi. Er den produsert sent på året? BTW: Guru project er ikke feil nå på "våren" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Gleder meg til å få bilen på veien nå ja!! Fremdeles en del ting som må gjøres, få på Coilovers, sette inn alt interiøret, bytte div ymse under etc... vill kjøre nå !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Gratulerer med E34! Så veldig pen og ryddig ut, og av en eller annen grunn tror jeg den holder seg sånn også Sleng ut noe mer specs og bilder. Det liker vi. Er den produsert sent på året? BTW: Guru project er ikke feil nå på "våren" Takker! Vi kommer nok til å koste på den fjerning av den lille rusta som er samt bulken i panseret Men i første omgang så skal jeg ta og shine den sikkelig innvendig, Swisswax Lether care på skinnet og rense teppet. Kommer også til å sette den bort til en kompis som driver med detaling bare for å få opp glansen i lakken igjen og få bort vaskeriper Når jeg har fått gjort dette så kommer jeg tilbake med en skikkelig tråd med masse bilder og komplett utstyrsliste Når jeg ser i utstyrslista så er bilen produsert: 1994-05-11 Betyr det 5/11 eller 11/5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 05-11 er 11.mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Fant meg ett sett med gode 17" vinterdekk, så da bytta jeg til dem, å fikk til ett bedre vinterstuk 8x17 et13 subber litt forran ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 05-11 er 11.mai Bist du sicher?? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Stakar'n trengte ny bærearm etter et lite uhell. Nye karosserideler kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Noen som vet dette angående hvordan man ser om man har 2 airbager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå