Sindre Dahl Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Vil se mer Jeg ville gitt den nye baklamper med hvit blink og nye stusser tho Jeg har effektanlegg hjemme så nye stusser blir det Link til prosjekt: http://bimmers.no/topic/761685-sindres-bmw-e34-525i-prosjekt/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Min 525tds Grei arbeids/bruksbil (sjå vekk ifra felg/dekk kombinasjonen) Greit med eit bilde av rein bil og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 min 525 tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Fick dit Hella Black också. De förändrar utseendet ganska dramatiskt =) Nu är bilen avställd för vintern =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 helt rått på hvit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 "Das originalwagen" i høstmotiv VegarVS og Kristiansan'årn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 "Das originalwagen" i høstmotiv {style_image_url}/attachicon.gif 021.JPG Kunne ha vært til promotion av bmw det der på tidlig nittitall sent from my microwave using tapatalk liffi og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Kunne ha vært til promotion av bmw det der på tidlig nittitall sent from my microwave using tapatalk Hehe, ja er det jeg syns er litt morsomt Den skal få lov å være som den alltid har vært, jeg liker det sånn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Testa ix'n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Sent from my Ifaun using Tapatalk Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 skitten! noen som vet hva det knekte røret her er ?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 mest sannsynlig lufting til bensintaken som går til kullfilteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Stemmer nok som ///MPower sier. Det er tre bensinrør på E34. Til motor, retur og lufting til kullfilteret. Hvis det ikke renner bensin, er det altså luftingen Slik står forresten min om dagen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 lekker ikke bensin der nei lufting ja, det jeg tenkte! men hvor viktig er det at jeg tetter det? har jo vært sånn så lenge jeg har hatt bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Mine resterende e34'er! S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå