_CoZm|C_ Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Da var gamlebilen solgt.. Etter 2 1/2 år var det på tide å finne seg noe nytt! Etter mye lesing av diverse nettsider etter bil fant eg endelig den eg hadde lyst på.. Bilen som er en 2006 mod 525dA M-sport Premium Selection står hos BMW forhandler i tyskland og venter bare på å bli sendt til norge! Håper at den er ferdig reg. neste uke.. gleder meg som en 5 åring! Litt av godsakene som er ombord på skuta: klimaautomatikk skinn-interiør (dakota sort) setevarme (foran og bak) interiørlister aluminium automatgir kjørecomputer cruisekontroll active steering multifunksjonsratt sportsratt sportsunderstell sportssete tåkelys midtarmelene el. just. sete el. takluke i glass delte baksete skipose M-lettmetallfelger aerodynamikk-pakke sentrallås med fjernkontroll radio med CD-veksler hifi-høytaler-system xenonlys med lyktespyle adaptive kurvelys talestyring-system shadowline lyspakke mørk taktrekk regnsensor fjernlys-assistent sidebag bak aut. avblendbart speil park-distance-control navigasjons-system professinonal med DVD legger ved noken bilder fra tyskland: ..legger og ved bilde av gamlebilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Gratulerer. Ser pen ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 takktakk! bilen ankommer norge på mandag. så den er ferdig til levering tors / fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 nå synes eg at eg fortjene svart belte i venting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Dette så utrolig bra ut:D Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Venting kan være noe dritt, men når man venter på noe som dette, er det et helvette Den så meget pen ut. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 utrolig pen, dette er drømme bilen, tro meg. Du vil ikke angre ett sekund. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 takk takk gutter! Bilen kommer til norge inatt så skal bort å se på den imorgen! bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Hva må man gi for en slik 525d fra Tyskland i disse dager? De er vell ganske gunstige mtp avgiftsystemet til norge? Perfekt E60 forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 i forhold til 525i som eg og fekk tilbud på er det ikkje så vondt, men ein 400+ måtte eg ut me jaffal... om eg er lurt eller ikkje er ein aen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 sko jo vore å sitt på bilen idag men gjett kem så blei sjuk... ..jaja, henter bilen på fredag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Kjenner til den, ligger selv hjemme med influensa 2 dagen på rad. Mens BMW'en står på BMW å får siste finpussen på garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Var å prøvekjørte i bilen idag å fy for ein forsjell dette var fra e39! Helt annen bil. Gleder meg jaffal ikke mindre til imorgen. Fekk ikkje tatt noken bra bilder for det ble for mørkt! sova nå? hm.. for det er jo lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 hadde helt glemt tråden her eg.. Bilen er jaffal ein drøm å kjøre. Blir aldri noe annet enn bmw for meg jaffal! legger ved 2 bilder fra når eg fekk den.. skitten bil og det var rimelig kaldt ute så bildene ble deretter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 hadde helt glemt tråden her eg.. Bilen er jaffal ein drøm å kjøre. Blir aldri noe annet enn bmw for meg jaffal! legger ved 2 bilder fra når eg fekk den.. skitten bil og det var rimelig kaldt ute så bildene ble deretter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå