Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gift med fillipinsk dame, så allerede der var vel livet mitt mer "fargerikt" enn ditt liv. ;)

Hehe jeg bor sammen med ei fra nord trøndelag, det kan jaggu være ganske så fargerikt det også ;)

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ler jeg av folk som driter seg osv så er det bare sånn min humor er, kanskje noe enkel men sånn er det bare!

Tror det meste hva deg angår er ganske enkelt, eller rettere sagt. Simpelt.

Just like me, men jeg har skjønt at jeg er simpel. :wink:

Skrevet

Ikke alle kan være perfekte vet du, godt du er det da :applause:

Skrevet

Ikke alle kan være perfekte vet du, godt du er det da :applause:

Helt klart en fordel.

Skrevet
Kan også nevne at min fargeklatt av en trønder har en hund som heter Balder ;)

Hehe! :lol: Se der ja, likheten er også sikkert slående :wink: Ikke lett å være perfekt tror jeg :wink:

Skrevet
Hvis ikke vi kan ha det gøy med innvandrere så er det ikke mye vi kan ha det gøy framover! Man kan liksom ikke lengre le og ha det gøy med tilbakestående, tykke folk, negere, homser eller gamle folk som går på trynet

WTF!!! Er det noe galt med å være tykk også nå eller...!

damn-damn.gif

Skrevet
Hvis ikke vi kan ha det gøy med innvandrere så er det ikke mye vi kan ha det gøy framover! Man kan liksom ikke lengre le og ha det gøy med tilbakestående, tykke folk, negere, homser eller gamle folk som går på trynet

WTF!!! Er det noe galt med å være tykk også nå eller...!

damn-damn.gif

Vel! Tjukkaser har jo alltid vært de første til å bli mobba på skole osv da! Gjerne også de av de som har enorm selvtillit, noe som selvsagt bare er bra men også litt vittig når f eks tjukke Tom forteller om alle de deilige damene han har etter seg! Særlig med tanke på at gutten snart 40 år og ennå ikke fått seg noe!

Skrevet
Grunnen til at Tjukke-Tom på 40 ikke har fått seg noe er at han fortsatt ikke har funnet en kvinne som fortjener en mann av hans proposjoner ;-)

Joda! Der har du jo et poeng som er sant i de fleste tilfeller :wink:

Skrevet

Er vel greit over grensen til personhetsing her? Noen liker dattera, noen liker moren. Noen liker tjukke tom og andre filipinske damer.. Jeg ser ikke helt problemet med dette?

Skrevet
Du burde roe forsvarsmekanismen din litt Fredrik 90. Lønner seg ikke å være såpass høy på pæra. [-X

Off ja! Fy skamme seg [-X

Jeg er av den oppfatning at det er yttringsfrihet her på forumet, og jeg er ikke redd for å si rett ut hva jeg mener, noe som gjør at noen reagerer litt. Men jeg har ikke til hensikt å hetse eller drive med personangrep, det er heller bare min litt kvasse måte å formulere ting på som får noen til å reagere!

Skrevet

Ytringsfrihet har vi selfølgelig. Dette er bare en "heads up" til deg, så er det opp til deg om du vil ta den til deg eller ikke. ;)

Vil forøvrig presisere at jeg er enig med deg i at man må kunne le av hverandre. Det gjør jeg selv og jeg tåler at andre ler av meg også. Men, du er sikkert enig i at noen av innleggene dine er vel krasse mot enkeltpersoner her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...