Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilinteressen er vel heller laber i forhold til tidsbruk for tiden, men skyldes vel at jeg ikke har bil for øyeblikket. Ellers driver jeg aktivt med styrkeløft, hvor benkpress er spesialiteten. 3plass i benkpress NM som beste plassering. Utenom dette går det i skole, jobb, motorsykkel. Jeg har stått en del på telemark tidligere, men blir ikke mer enn 2-3turer i året nå som kroppsvekten tynger meg ganske greit,- og jeg ikke trener kondisjon. Ellers er jeg også interessert i film og foto. Hva som angår festing blir det "desverre" mindre av ettersom jeg prøver å være seriøs med treningen. Gjør det heller ordentlig når mulighetene byr seg.

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Uten om BMW, så går det nok mye tid til Film/ lyd, så har vel brukt noen tusen på hjemme kino i stua, ellers går det litt i fotografering, blir en del data da dette er jobben min, dama går det en del tid til, kopiser, ellers blir det litt knoting på en gammel gitar. sikkert en del andre ting også :)

Skrevet

Båten og hytta, og litt online gaming.

Har en nordkapp avant 600 med 90 hk mercury.Den brukes flittig på sommern,

Spiller CS-alle mods.

Skrevet

Grunnet jobb og studier har jeg desverre ikke tid til å dyrke så mange hobbyer for tiden, Men jeg har tidligere spilt både fotball, håndball, spilt gitar og gått i korps. Alt dette ble det derimot slutt på når jeg var en 16-17 år. Jeg har en lidenskap for stereoanlegg så er langt over gjennomsnittlig interessert i hjemmekino, hifi og bilstereo. Ellers ble jeg glad i MC under mopedtiden noen år tilbake, så har et håp om å få kjørt opp til klasse A etterhvert. Jeg er som flere andre her inne også glad i å spille Bowling, men siden jeg jobber i Bowling1 så er det alt for sjeldent at jeg orker å dra og bowle når jeg endelig har fri fra jobb en dag.

Skrevet

tjaa, jobber en del, blitt mye skruing på bimmer`n i det siste, mer skal det bli :)

Kjører rc-bil, og gjort det hele livet, er 20 nå da :P kjøpte meg en 1:5 skala også nå nylig, går på vanli bensin, legger igjen lakris på asfalt :) idag fikk jeg også fatt i en 1:8 konkurranse bil med toppfart på 160 kmt :) er også int. i svære høytalere jeg å ;)

Skrevet

Drev en stund med Trial (ble vel 10 års kjøring totalt). Savner den tiden med 250cc'en ^^,)

Ellers går det i bassgitar,trommer og vokal,tegning,maling og foto.

Slenger ved en link av siden hvor man kan se noe av det jeg har laget.

http://opeth84.deviantart.com :D

Skrevet
Utenom bil er jeg meget glad i musikk. Spiller bassgitar, bruker mye tid på øving i fritiden.

Jeg liker også veldig godt å se på film og serier.

Ellers tilbringer jeg en del tid med kompiser, gjerne i festlig lag.

bassgitar er bra ;D :applause:

Skrevet
Ishockey, kickboxing og ekstremsport generelt, men spesielt snøbrett.

Ellers er det musikk(!), jeg spiller trommer - først og fremst metall. Er også hifi-frelst. Litt for glad i dram, og da spesielt whiskey=)

trommer er OGSÅ bra!^^ har spilt dette i ca 10 år nå.

Skrevet
Oi, dere får meg til å føle meg som ei kjedlig gammel husmor...

Utenom jobben min på Mekonomen, så gå r dagene mine i å underholde snuppa mi på 3 år, gjøre husarbeid og holde oss gående. Utenom det så er jo bilen min største hobby og evighets prosjekt. Har og en RC bil eg prøver å få igang. Skriver en del dikt og sanger, synger og spiller trommer, sjøl om eg desverre ikkje har slagverk sjøl lengre. Gitaren solgte eg nettopp så dårlig med det og om dagene. ;) Ellers så e det jo venner og godt selskap. ;) Drev og med jakt og westernskyting før...

Flott med enda flere trommiser her inne :D Er noe spesielt med damer bak slagverk og bassgitar :oops:

Skrevet

For min del har det gått mye i motoriserte hobbyer. Hadde båt for noen år siden, prøvd cross et år, kjørt MC fem sesonger, snøscooter på åttende året nå. Har vel bensin i blodet, om man kan si det sånn med dieselbil på tunet.

Kjærringa mener jeg er arbeidsnarkoman. Bruker riktignok mye tid på jobb, 3-500 timer ekstra ut over et vanlig årsverk, men synes ikke det er så dramatisk mye som hun skal ha det til. Stortrives med det jeg gjør så det er lett å motivere seg. Har hatt helgejobb i 10 år i tillegg til vanlig jobb og studier, men begynner å bli så etablert nå at jeg har valgt å kutte det ut.

Ellers blir det stort sett daglige turer ute i marka med voffen, en stund jeg setter stor pris på. Rekreasjon og mental avkobling kombinert med mosjon for både meg og voffen. Desverre strekker verken tid eller motivasjon til for å drive tyngre fysisk aktivitet, noe jeg var svært opptatt av tidligere.

Skrevet

Yoghurt? Damer,damer,damer,damer,damer :lol:

Jeg er til tillegg til bil interessert i historie fra WW2, og sitter ofte på hybelen å leser om diverse kjente og ikke fult så kjente slag og diverse som ble brukt av begge sider under krigen.

http://www.bismarck-class.dk/bismarck/b ... _menu.html

Dette er bla en interessant link jeg har lest gjennom. :)

Hehehe... kjenner meg igjen her, men jeg får vel heller si dama, dama, dama, barna, barna, hund, hus, hage... og kanskje bilen... :lol:

WW1, WW2, Frankrike, England, politikk/sosialantropologi, bøker, musikk (mer og mer klassisk), P2, Porsche, Mercedes-Benz, Citroën, Peugeot (eldre)... :)

Skrevet

Foruten det normale og inkludert min sykelige bilinteresse så er det stort bare foto og video (helst actionfoto/video) og redigering det går i. Spilte fotball i over ti år, og var meget opptatt av det (enda mer enn jeg er av bil nå :shock: ) og var også på et relativt høyt kunnskapsnivå om engelsk fotball på den tiden. Så begynte motorinteressen å ta seg opp voldsomt da jeg kjøpte moped som 16 åring. 60 000kr senere og 9 ganger så mye effekt senere kunne jeg si meg fornøyd. Jeg begynte å kjenne mestringsfølelsen av å kunne trimme og konstruere noe som fungerte, og fra der var det bare å finne seg en bil, og jeg var heldig nok å velge en E30, og ble dratt inn i tilbehør avdelingen på ettermarkedet der, og her er jeg.... Før trodde jeg at man måtte kjøpe seg dyr sporsbil om man skulle ha noe som dugde i høy performance, men da jeg så det var mulig å lage seg grombil til 1/3 av prisen var det som en drøm som jeg bare skulle gripe med begge hender.

Tidligere i ung/barndommen snekret jeg også endel, og jeg er faktisk forbauset nå over hvor mye jeg fikk til av relativt avansert hyttebygging, som jeg idag hadde sett mye mer omstendlig på. Utrolig hva en barnefantasi kan klare.Har brutt ned veggen for egne begrensinger og lever under "alt er mulig, om man vil nok" prinsippet. Er lite struktur i min fritid, og jobber ofte hardt og lenge med et problem å går videre etter det er løst, eller av praktiske årsaker må vente med å gjøre det ferdig. Har blitt noen netter med dårlig søvn og hodet fullt av ideer :oops:

Det dumme med "alt er mulig" - mottoet er da vi støter på Norges ondartede svulst - byråkratiet, som hverken har logisk resonering eller tilnærming til et problem - kan jeg bli svært frustrert! Det gjør også at jeg er så engasjert i saker som f.eks ombygging av biler, prioritering av livsviktig infrastruktur og generelt fornuftig styring av landet. Politikere må skjønne at de skal tjene sitt land, og ikke seg selv og resten av verden. Jeg er av oppfatningen at Norge mangler enormt med tekniske fagpersoner som kan fortelle enkelte teoretikere hvordan ting egentlig fungerer, og tror det kunne gjort samfunnet mye mer behangelig og positivt for flere nordmenn. Restriksjoner og reguleringer er prinsippielt en uting, og er noe som har fått meg ufrivillig dyttet litt for langt mot en gråsone i samfunnet som jeg ikke glad for å være i. Jeg kan lovlig ikke utøve min hobby, og det provoserer meg kraftig, spesielt da jeg hverken får logiske svar eller fornuftige resonement tilbake. Det er noen ganger hardt å holde tilbake sitt vrede, og unngå å synke til deres nivå ved å bruke sin egen kyniske kapasitet tilbake ved å bryte loven ganske så (juridisk) soleklart. Jeg anser meg som en veldig ærlig person, som prøver å gjøre alt så ryddig og ordentlig med så god margin som mulig, men på mitt hobbyområde blir møtt som en hvilken som helst yrkskriminell med 10 års fartstid :x

Ellers er jeg generelt en person som av flere har blitt beskrevet som utspekulert, siden jeg prøver å tenke flere skritt framover i alt jeg gjør, som både har fått meg idiot, paranoid, lur og genierklært :lol: Etter ett år i datasikkerhetsbransjen har jeg også fått opp øynene for hvor sårbare vi er, og lever bevisst både privat og på nettet etter de prinsippene. Derfor finnes det nesten ingen personlig informasjon om meg på dette forumet i offentlige poster, og minimal info selv ved googlesøk. Jeg liker å tro det er en grunn til at jeg aldri har mistet noe fra verkstedet, eller fått fucket opp brukerkontoer på nettet. Kan nok oppfattes som slitsomt og sært å leve sånn, men jeg liker det. Full kontroll stort sett hele tiden. Så kan jeg dedikere all min resterende energi på prioriterte ting 100%.

Jeg forventer folkeskikk og en viss grad av integritet hos personene jeg ferdes rundt. De som ikke har det forblir ofte døgnfluer rundt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...