Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir sikkert bra, men jeg synes det er litt tidlig å konkludere ut fra de bildene der. Eksospottene ser lovende ut da.

Og den beholder ihvertfall knekken!

Hehehe... en alminnelig BMW uten Hofmeister-Knick´en er utenkelig... så den vet vi at den nye 3-serien har. Det som imidlertid virkelig er utrolig er at E46 snart er der E30 var da E46 kom på markedet... :?

http://www.automotorsport.se/news/19692 ... w-3-serie/

Skrevet

... Det som imidlertid virkelig er utrolig er at E46 snart er der E30 var da E46 kom på markedet... :?

Ja, det er igrunn sant det. Stort sprik designmessig disse to bilene. I forhold til hvordan de nyere bilene har endret designet.

xxl_e30_2.jpg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg syns... Så litt for mye ut som en strukket Mini i fronten, håper de finner noe nytt. Runde lykter er bra, men så langt fra hverandre og så små? Nja... Vet ikke helt...

Formen var fin, litt 6'er preg...

Er den mindre enn E90? Ser ut som det er trangere i baksetet på denne...

Eksoshalene var bra...

Nei, likte den ikke.

Skrevet
Vet ikke helt hva jeg syns... Så litt for mye ut som en strukket Mini i fronten, håper de finner noe nytt. Runde lykter er bra, men så langt fra hverandre og så små? Nja... Vet ikke helt...

Formen var fin, litt 6'er preg...

Er den mindre enn E90? Ser ut som det er trangere i baksetet på denne...

Eksoshalene var bra...

Nei, likte den ikke.

Er ikke også frontlyktene "dummies" som tidligere nevnt i tråden av deep dish?

Skrevet

Ja, det er igrunn sant det. Stort sprik designmessig disse to bilene. I forhold til hvordan de nyere bilene har endret designet.

xxl_e30_2.jpg

De tilhører to forskjellige designretninger eller skoler om du vil... E10, E21 og E30 er en skole, E36 og E46 er en annen skole... og E90 er starten på en tredje skole. Jeg tenkte egentlig mest på at tiden går fort iom. at jeg kan huske at E30 kom på markedet i 1982. I 1990 satt jeg i en av de tre første E36´ene på norsk jord (førserie/demomodeller i forbindelse med den internasjonale bilutstillingen på Sjølyst i Oslo) og både E46 og E90 kjørte jeg umiddelbart da de kom på markedet i hhv. 1998 og 2005.

Jeg kjøpte selv en 1987 E30 320i i 1988, en 1997 E36 323i i 2000 og en 2003 E46 318d Touring i 2004. På et eller annet tidspunkt må jeg vel kjøpe en E90/91 med facelift... :wink:

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor noen begynner å kommentere utseendet på en bil vi ikke engang kan se linjene på. Deler av bilen er kun maskert med litt plast, men både front og hekkparti er jo godt og tykt maskert så man ikke får sett antydninger til hvordan dette blir. Lyktene er jo bare satt på fordi det er påkrevd med lys, også på testbiler.. Alle BMW'er har hatt slik ballongmaskering med tilsvarende lykter, men er det noen som har det idag?....... :wink:

Skrevet

Vanskelig å få et intrykk over bilen etter de bildene der ja :) Men blir spennende å se hvordan neste gen 3 serie blir :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...