Hagestande Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... pic_Cat=19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Et ganske pent bygge, der stolene faktisk stakk seg ut som det peneste. Jeg er veldig fan av to-farget skinn og denne kombinasjonen var lekker. Likte den egentlig best med de første felgene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 var jo ikke så gale den der da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Skikkelig flott bil!! Nydelig resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Denna va jo dritkul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 bilen var utrolig fin, men jeg liker ikke dere felga der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Det synes jeg at ikke var særlig fint gitt. Fronten ble rett og slett for ny i forhold til resten. Er mange ombygde E36 med facelift E46 front som er tøffe, men synes denne bare ble rar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Syns denne compac,en var knallrå jeg Likte fronten.felgene og interiøret godt Eneste minuset i min smak var at det var Automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Dette var compacten BMW skulle ha laget spør du meg =) Se hvor grell E46 compact er: Bare synd den i topic ikke hadde M-tech front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Jeg har faktisk begynt like den fronten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Lekkert interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 greit nok, helt enig med Maze, blir for nytt i forhold til resten av bilen, da blir hele bilen rar...også automat da gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Dette var compacten BMW skulle ha laget spør du meg =)Se hvor grell E46 compact er: Bare synd den i topic ikke hadde M-tech front enig der.. satt akkurat og tenkte på det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 denne var jo knalltøff! men om jeg må sette fingeren på en ting så må det bli at det er automat! men det er jo ikke store jobben og bygge om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå