Lapin Kulta Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Gratulerer med rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 hva presterer denne nå da? 0-100 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 disse har jo twin turbo orginalt, har du hatt problemer med turbo havari eller bensinpumper som svikter. Leste her http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=315052 inne at noen sliter litt med 135,335,535,635 motorene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Råfin bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Gratulerer med et monster!!! Må du selge huset nå da? (første bilde...) hehe.... Black is King! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Gratulerer med en helt rå maskin! Litt usikker på om jeg likte de sorte Breyton hjula, men det er jo smak og behag.. Tøft interiør! Enig, var litt usikker på de, men de er historie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 hva presterer denne nå da?0-100 osv Det vet jeg ikke, men den er ganske kjapp. Bare kjørt den med vinterdekk og de er det messom dårlig med feste i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 disse har jo twin turbo orginalt, har du hatt problemer med turbo havari eller bensinpumper som svikter. Leste her http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=315052 inne at noen sliter litt med 135,335,535,635 motorene.... Har bare hatt bilen i underkant av tre uker så har ikke hatt noen problemer enda. Turboene fungerer helt fint og den får hvertfall nok bensin Får håpe jeg slipper unna no slikt tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Gratulerer med et monster!!!Må du selge huset nå da? (første bilde...) hehe.... Black is King! Hehe:) Er ifra annonsa til han jeg kjøpte bilen av det. Skulle gjerne hatt garasjen hans ser jeg. Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Syk, syk, syk bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Nice! Kunne tenkt meg en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Sykt rått!! Bare over-gromt med helt sort bil og så de røde setene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Gratulerer med konge bil! Interiøret passa veldig bra. Hadde blitt for svart med svart interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Fyyyyyy F....... Håvard !!! denne var vakker Jeg kjøper hus, og du bil?? skal vi bytte? hehe Regner nesten med at du kommer å henter meg en liten tur snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Dette var rimelig heftig Interiøret var überlekkert og jeg er glad for å høre at de sorte felgene er historie. Hva slags felger kommer denne med til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå