Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvettes Koed som bruker tre virkedager før de får pakken min ut av døra i Danmark. Nå må jeg vente til neste helg før jeg får byttet bremser på bilen. Nesten 14 dagers leveringstid synes jeg er i lengste laget :?

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Helvettes Koed som bruker tre virkedager før de får pakken min ut av døra i Danmark. Nå må jeg vente til neste helg før jeg får byttet bremser på bilen. Nesten 14 dagers leveringstid synes jeg er i lengste laget :?

det er eg helt enig i, det eg har bestillt derfrå har tatt veldig lang tid ca 14 og opptil 3 uker har det tatt for min del. kontra gs f.eks dem leverer kjappt men som regel litt dyrere på pris da.

Skrevet

Skjedd et eller annet rart med forsterkeren min, eller pcn min. Av og til så kutter den ned lyden litt, da jeg spiller musikk. Er ikke så veldig merkbart, men jævli irriterende. Høres ut som det er DJ som demper lyden på upassende tidspunkt. :x

Skrevet

Har akkurat fått pakken min fra koed med dempere og litt smådeler. Skulle ta ei uke sa dem, men blei vist tre. Bestiller nok ikke derifra neste gang jeg trenger deler fort, men de har bra priser i vertfall :)

Skrevet

kompisen min hater vel livet sitt siden koed er trege og i tillegg sender feil deler..

selv er jeg pist fordi en dust ikke klarer å innrømme at han er blakk når han i flere måneder har skyldt meg 3000kr for en jobb jeg gjorde for han..

lover og lover å gi meg penger, sier at han har satt over penger han ikke har satt over.. fysj det er sleipt

Skrevet

Kom meg ikke ut på byen i går!

Shotta som en helt fra 9- halv 11 ca... Det var dumt (=

Det var knockout for min del, da jeg la meg kl 2 hadde jeg enda 1.9 i promille ;D Da hadde jeg ikke drukket siden halv 11

Skrevet

Mythbusters er JALL!! Tar alt for lett på mange av mytene. Bare fordi de ikke klarer noe betyr ikke at det ikke går an!

E30 R.I.P :(

Skrevet
MEN, de sprenger ting ;D

Vondt i nakken....

Noen som har "coctail-tips" i forhold til smertestillende?

3x ibux og 2 x paracet virker ikke lenger...

Ingen cocktail, men Paralgin Forte fungerer godt alene. Ulempen er at da trenger du en resept...

Ellers er opptrening og behandling i samråd og samarbeid med fysioterapaut å anbefale for å finne årsaken istedet for bare å medisinere symptomene.

Skrevet
Mythbusters er JALL!! Tar alt for lett på mange av mytene. Bare fordi de ikke klarer noe betyr ikke at det ikke går an!

E30 R.I.P :(

I de nyeste episodene har det blitt fra vaset fra dem også.. Gidder ikke å se på dem lenger. Synes bare det blir teit.

Skrevet
MEN, de sprenger ting ;D

Vondt i nakken....

Noen som har "coctail-tips" i forhold til smertestillende?

3x ibux og 2 x paracet virker ikke lenger...

Ingen cocktail, men Paralgin Forte fungerer godt alene. Ulempen er at da trenger du en resept...

Ellers er opptrening og behandling i samråd og samarbeid med fysioterapaut å anbefale for å finne årsaken istedet for bare å medisinere symptomene.

Trenger noe muskel-avslappende og bettenelsesdempende. Prøvd å trene litt, men blir bare sykt mye værre, trenger at musklene slapper av tror jeg.

Forøverig også prøvd healing ;D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...