Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du halogenlykter fra før av? Iht. Stenshagen må alt av lyktebytte oppdateres hos BMW slik at bilen vet at det er andre lykter som sitter på bilen. Dette er nettopp for å unngå flimring.

Skrevet

Glemte og skrive at jeg har montert det i tåkelysene! ;)

Flimmer i en lykt, mens en annen slår seg av etter et par min. Det er også forstyrrelser i stereo + nødknapp som blinker svakt.

Skrevet
Glemte og skrive at jeg har montert det i tåkelysene! ;)

Flimmer i en lykt, mens en annen slår seg av etter et par min. Det er også forstyrrelser i stereo + nødknapp som blinker svakt.

det du må gjøre er at du må kjøpe denne: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684

hadde samme problem på min, funker som bare det etter at disse ble montert, tenner med engang ingen blinking eller noe:)

Skrevet

Var temmelig dyrt hos dybvik. I prinsippet kan man gå på nesten hvilken som helst hobbybutikk og kjøpe motstander til 40-50 kroner.. evnt. kjøpe dette andre plasser som f.eks Ebay til 100 lappen inkl. frakt. Kjøpte på sistnevnte selv netopp.

Skrevet

Se der ja, håper den der fungere! Men har et lys som slokker av seg selv, er det noe galt ? Eller er det fordi jeg ikke har den motstanden?

MbMm3: har du en link til den motstanden på ebay? Vet ikke helt va jeg skal søke etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...