Sjøbuse Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 er det ledninger til rattvarme på denne? altså slippring med kontakt for varme? De veit eg ikkje. de er ikkje varme i rattet . det vet jeg. er M ratt. men om rattet ikke er orginalt i bilen men ettermontert så kan det være varme lakt opp helt frem til rattet. har du denne kontakten bak rattet på rattstammen? og denne slippringen som kontakten skal gli på?
caprisport Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 er det ledninger til rattvarme på denne? altså slippring med kontakt for varme? De veit eg ikkje. de er ikkje varme i rattet . det vet jeg. er M ratt. men om rattet ikke er orginalt i bilen men ettermontert så kan det være varme lakt opp helt frem til rattet. har du denne kontakten bak rattet på rattstammen? og denne slippringen som kontakten skal gli på? Nei de har ikkje slik kontakt.
Saltkjelen Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Er bagasjeromsmatta hel og pen? Grå? Isåfall, hva skal du ha for den..?
JTS77 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Hvor mye for ratt med slipring og komplett ledningsnett til dette?
caprisport Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Er bagasjeromsmatta hel og pen? Grå? Isåfall, hva skal du ha for den..? Har, men den er grønn.
caprisport Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Hvor mye for ratt med slipring og komplett ledningsnett til dette? ratt 2000 med el anlegg
JTS77 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Trenger bedre bilder av rattet. Ta bilder bakfra, forfra og knappene. Dette er da single stage airbag? Pm meg
Arel Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Har du begge fram demperan, er de org? Å hvilken stand er de i? evt. kan du legge ut bilder å annslå ein pris.
caprisport Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Har du begge fram demperan, er de org? Å hvilken stand er de i? evt. kan du legge ut bilder å annslå ein pris. De har eg brukt selv.
yeppbiz Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Har du vindusrute på førerside framme? Jeg kan gi deg 350kr uten frakt for den om den er sånn nogenlunde ripefri!
caprisport Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Har du vindusrute på førerside framme?Jeg kan gi deg 350kr uten frakt for den om den er sånn nogenlunde ripefri! Selger den for 500. ikke under(singel rute)
marius paulsen Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 har du beltestrammere forran?hvilken mnd i 97 er denne bilen produsert?
caprisport Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 har du beltestrammere forran?hvilken mnd i 97 er denne bilen produsert? Har beltestrammere. vet ikke når den er produsert. WBADH51080BX16409.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå