Gå til innhold

Ett innblikk i det norske råne-miljøet?


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

Husk på at det ikke er alle som satser på damer man kan få for et kontantkort, men noen har jo sikkert interesse av det også. :roll:

Hallo... jeg var knapt 20 år gammel da jeg var på bygdefesten på Rena og hvilken 20 åring prøver ikke å sjekke opp de peneste damene på en fest?... :wink:

Det var forøvrig først etterpå at damene fant ut av de skulle kjøres til et nachtspiel i en ny BMW... og kontantkort var ikke funnet opp på denne tiden. På den annen side var det jo alltid litt kult å vise frem en tykk lommebok også... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert annerledes på bygda, men der er det jo ikke så mye anna å finne på...

Slutta å råne etter 1 år med lappen. Fatta aldri poenget. Mye gøyere å kjøre i 200 enn i 20 :D

Herregud så jalla når corolla fwd burner og audi a4. Det er IKKE representativt akkurat..bilene er heller ikke fra dette distriktet men folk som kom fra Skien.

Aldri sett han i Corolla'n før, men den Audi A4'n, han som kjørte/burna med den er født og oppvokst i Bø, så der tar du feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert annerledes på bygda, men der er det jo ikke så mye anna å finne på...

Slutta å råne etter 1 år med lappen. Fatta aldri poenget. Mye gøyere å kjøre i 200 enn i 20 :D

Herregud så jalla når corolla fwd burner og audi a4. Det er IKKE representativt akkurat..bilene er heller ikke fra dette distriktet men folk som kom fra Skien.

Aldri sett han i Corolla'n før, men den Audi A4'n, han som kjørte/burna med den er født og oppvokst i Bø, så der tar du feil :)

ja, men er fortsatt ikke representativt, ingen bilinteresserte kjører forhjulstrekk, det er allmenn viten. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmkvaliteten var utrolig bra, syns jeg. Musikken også.

Hadde bare filmcrewet valgt ut pene damer og pene biler, så hadde dette vært en sterk 9'er =P

Enig, de to eneste virkelig pene bilene de filmer er Merca til Ole Halvor helt på starten, oppjustere 300tdt s124 med brock b1, spesiell blå/lilla metallic lakk, senka og 35% soting helt fram.

Samt den strøkneste cosworthen jeg har sett til dags dato, den er så rett i platene og så strøken at det er moro å se. Er ikke så ille den volvo 240'n til Volvo-Tommy heller, som man sitter inni på starten, men den ble ikke filmet utenfra ser jeg, ordentlig rallystuk med hvite compomotive, gruppe a vinge, senk, slissa skiver, spygrønn farge osv. Tøff bil.

Filming av damene var jo en ren katastrofe i hvertfall, det er/var sinnsykt mye strøkne jenter der, men tydeligvis så var det en annen rød tråd redigeringsmannen hadde sett seg ut :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott video som glamouriserer ytterpunktene i et rånerliv. Genialt filmet, redigert og alt. Egentlig veldig bra for å være norsk.

Det sure er at folk flest uten bilinteresse har nå fått en bekreftelse på hvordan bilinteresserte/rånere oppfører seg. Og det blir veldig lett å ta alle under en kam med en sånn video ute. Selvfølgelig tar media tak i den og blåser det opp. Hurra :lol: Heldigvis var den ingen fine bimmers i videon :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmkvaliteten var utrolig bra, syns jeg. Musikken også.

Hadde bare filmcrewet valgt ut pene damer og pene biler, så hadde dette vært en sterk 9'er =P

Enig, de to eneste virkelig pene bilene de filmer er Merca til Ole Halvor helt på starten, oppjustere 300tdt s124 med brock b1, spesiell blå/lilla metallic lakk, senka og 35% soting helt fram.

Samt den strøkneste cosworthen jeg har sett til dags dato, den er så rett i platene og så strøken at det er moro å se. Er ikke så ille den volvo 240'n til Volvo-Tommy heller, som man sitter inni på starten, men den ble ikke filmet utenfra ser jeg, ordentlig rallystuk med hvite compomotive, gruppe a vinge, senk, slissa skiver, spygrønn farge osv. Tøff bil.

Filming av damene var jo en ren katastrofe i hvertfall, det er/var sinnsykt mye strøkne jenter der, men tydeligvis så var det en annen rød tråd redigeringsmannen hadde sett seg ut :roll:

Ser pen ut den til Ole Halvor, men er vel ikke så bra teknisk.. Han kunne nå ihvertfall festa det eksos annlegget sitt skikkeligt der det sleper nedi asfalten..

240'n til Tommy er jo egentlig jalla.. Lakken matcher jo ikke en gang (var noe feil når han blanda lakken til karroseriet trur jeg, eller omvendt.

cellphone_1251406631.jpg

Samt det med spygrønn / oransje / rosa 240 er jo Notodden fenomen til 1000.. Ser jo ikke ut...... Se bare på den til Deilkås, eller den til Bjørn...

Cosworthen var Fiiiiin, strøken som faen.. Var han fra Notodden han som hadde den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert annerledes på bygda, men der er det jo ikke så mye anna å finne på...

Slutta å råne etter 1 år med lappen. Fatta aldri poenget. Mye gøyere å kjøre i 200 enn i 20 :D

Herregud så jalla når corolla fwd burner og audi a4. Det er IKKE representativt akkurat..bilene er heller ikke fra dette distriktet men folk som kom fra Skien.

Aldri sett han i Corolla'n før, men den Audi A4'n, han som kjørte/burna med den er født og oppvokst i Bø, så der tar du feil :)

ja, men er fortsatt ikke representativt, ingen bilinteresserte kjører forhjulstrekk, det er allmenn viten. :wink:

hmm... det er da noen som mener at hvis du kjører rundt i Golf GTI, honda type-r, mini cooper s works osv så har man i hvert fall et snev av bilinteresse.

Er vel også enkelte som her inne som mener at å kjøre rundt i treg dieseltraktor ikke akkurat er veldig fornøyelig, meg inkludert. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott video som glamouriserer ytterpunktene i et rånerliv. Genialt filmet, redigert og alt. Egentlig veldig bra for å være norsk.

Det sure er at folk flest uten bilinteresse har nå fått en bekreftelse på hvordan bilinteresserte/rånere oppfører seg. Og det blir veldig lett å ta alle under en kam med en sånn video ute. Selvfølgelig tar media tak i den og blåser det opp. Hurra :lol: Heldigvis var den ingen fine bimmers i videon :lol:

Enig med kasper! folk kan si hva de vil om innholdet, men det er en veldig bra musikkvideo. Ingen tvil om det! :P

Likte også sangen jævlig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert annerledes på bygda, men der er det jo ikke så mye anna å finne på...

Slutta å råne etter 1 år med lappen. Fatta aldri poenget. Mye gøyere å kjøre i 200 enn i 20 :D

Herregud så jalla når corolla fwd burner og audi a4. Det er IKKE representativt akkurat..bilene er heller ikke fra dette distriktet men folk som kom fra Skien.

Aldri sett han i Corolla'n før, men den Audi A4'n, han som kjørte/burna med den er født og oppvokst i Bø, så der tar du feil :)

ja, men er fortsatt ikke representativt, ingen bilinteresserte kjører forhjulstrekk, det er allmenn viten. :wink:

hmm... det er da noen som mener at hvis du kjører rundt i Golf GTI, honda type-r, mini cooper s works osv så har man i hvert fall et snev av bilinteresse.

Er vel også enkelte som her inne som mener at å kjøre rundt i treg dieseltraktor ikke akkurat er veldig fornøyelig, meg inkludert. 8)

Vil tro vi også er flere her som ville vurdere bussen fremfor å kjøre noe slikt:

l3l9abhih5j0genfdb6z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...