Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trur det er mye delvis useriøse selgere der ute.. husker når jeg selv så på bil for litt over et år siden, var så utrolig mange som ikke engang hadde børstet av snøen før de hadde tatt bilde..

utrolig

Skrevet
Dummeste salgsannonsen på lenge... Utroolig. Ikke at damene er stygge...men det gjør da for svarte ikke at jeg får mere lyst på bile.

Helt enig... og sånn bare for å se dette i et annet perspektiv. Ville du ha blitt mer fristet til å kjøpe en bil hvis det lå en mann i en tanga brettet utover panseret i brosjyren?... Ikke jeg heller, men skal man følge logikken med en dame på panseret bør vi vel akseptere dette også når damene skal fristes til å kjøpe f.eks en BMW. Nope... da tar jeg heller bilen bar uten ekstra staffasje... :wink:

Skrevet

Hehe, String-Emil er det hæsligste og morsomste tyskeren jeg vet om :lol: Jeg printet ut masse bilder av ham en gang og stakk i ryggsekken til en kar jeg jobbet sammen med. Han hadde fått noen rare blikk fra kompisene da ham skulle hente frem cognacen på hytta dagen etter :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...