Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Han utenlandsk.. tar det lang tid før wick124 kommenterer nå? :lol:

Å han kommer nok snart skal du se, for nå skal jeg hive litt ekstra bensin på bålet :twisted:

Hver gang man ser en bil som denne, med grusom horribel styling så er det som regel en utlending som har hatt den. De har jo pokker meg ikke stilsmak en plass, se bare hvordan de dekorerer husa sine, kvinnfolka, offenlige byggninger og annet vas de driver med.

Jeg blir faktisk litt irritert, det er det værste :shock:

Skrevet

E60 er blitt billig og da kommer utlendingene med en gang... Aldri skjønt meg på folk som monterer sånt, lener seg tilbake og tenker: WOW! Detta ble pent! :roll:

Skrevet
E60 er blitt billig og da kommer utlendingene med en gang... Aldri skjønt meg på folk som monterer sånt, lener seg tilbake og tenker: WOW! Detta ble pent! :roll:

Folk har forskjellige preferanser og det som er pent for noen er stygt for andre. Alle slags typer kjøper disse bilene... ikke kun innvandrere. Statussymboler er viktig og identitetsskapende for mange... det viser at man har suksess. Forskjellen er bare prisen og tilgjengeligheten på statussymbolene. En god smak og/eller stil er noe annet... det må læres og det får man ikke automatisk ved å anskaffe seg et statussymbol. Mange forstår ikke dette poenget og det gjelder absolutt ikke kun innvandrere.

Skrevet

Penger kan ikke kjøpe smak. Et godt eksempel på det er Paris Hilton

95yj3aisn22x5vqm19fi.jpg

s5t2m8jvdn5p72yowd6f.jpg

Men det å putte jalla krom-ting på halvgamle BMW/MB/Audi er en innvandrer-ting. De har vel lyst på krom og bling sånn som amerikanske rappere osv, men har bare råd til 10m med krom-tape på Torshov...

Folk får styre som de vil. Er bare en bil :wink:

Skrevet

Biler som ikke faller i smak her på bimmers går hånd i hånd med annonser fulle av grove skrivefeil!

meget Pen og velholdt bil. du får alt med den bilen( ful pakke/ 20" sommer felger takluke, sensor både foran og bak skinn sette,navigasjon, dubbl hydrulik ratt og mase mase andre utstyr ).stor servic tatt på bilen i october.09, Skiftet alle bremser og masse andre slite deler, beilen har null problem nå behaglig kjøring.

Får man virkelig nivåregulering, keyless go og diffbrems på E60 sedan?

Skrevet
Penger kan ikke kjøpe smak. Et godt eksempel på det er Paris Hilton

Hehehe... og akkurat Paris Hilton har til og med erkenorske aner iom. at hennes oldefar kom fra området rundt Kløfta på Romerike rett nord for Oslo... :lol:

Skrevet
En god smak og/eller stil er noe annet... det må læres og det får man ikke automatisk ved å anskaffe seg et statussymbol.

Mener du med dette at god smak og stil er noe man må lære seg?

Jeg har alltid trodd at smaken var som baken, todelt. Ergo subjektivt. Tydeligvis ikke, er visst noe man kan lære seg.

Skrevet

Mener du med dette at god smak og stil er noe man må lære seg?

Jeg har alltid trodd at smaken var som baken, todelt. Ergo subjektivt. Tydeligvis ikke, er visst noe man kan lære seg.

Alle samfunnslag har noen vedtatte konvensjoner og kodekser... og for å gjøre en lang historie kort... det er enkelte ting du bare ikke gjør eller har på deg når du f.eks menger deg med folk på utestedet La Belle Sole i Oslo. Ellers er jeg personlig tilhenger av et nogenlunde transparent samfunn når det gjelder stil og smak. Kom som du er, men oppfør deg skikkelig kan være et fornuftig motto.

Skrevet

Denne har jeg sitt mange ganger i Stavanger distriktet, fatter ikke krom greine, er jo jævlig styggt! Alt krom er stygt, og detta kommer fra en Pakistaner :wink: Men uansett så blir det drøyt å si at alle utlendinger har jalla biler.. Ser ikke på min som noe jalla greier akkurat, er derimot flerne på forumet som har masse av den dritten på sin bil. Hvorfor klager ingen da?

Skrevet
Går endel biler her i byen med samme staffasjen. Hvem som kjører dem lar jeg være opp til fantasien...

Jupp. Står flere parkert på kolstad/saupstad ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...