Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E36 er en elendig konstruksjon da det kommer til sikkerhet. Det betyr fremdeles ikke at de som kjører mer sikre biler kan kjøre som idioter. Ta lærdom av andres ulykke er vel det eneste "positivet" man kan gjøre. Håper dette setter en tankevekker i de fleste.

Skrevet

min ble helt flat i taket, og hadde noen sittet bak så hadde de ikke overlevd tror jeg. og vi hadde ikke mer en 50\60 når vi gikk rundt på taket, skummelt

kondolerer blir helt dårlig av å se slike ulykker, man tenker litt ekstra

Skrevet

Er som Julian sier, går dessverre ikke alltid helt ryddig for seg med kjøringen her ute, og tragisk nok endte dette i dag med et dødsfall. Jeg var ikke på minnestunden siden jeg ikke kjente han personlig, og kan ikke si noe mer spesifikt om hva som skjedde annet enn det jeg har fått høre av hans bekjente, men det jeg hørte var forferdelig, og jeg unner ikke noen den opplevelsen, som minnet meg fælt om en ulykke vi hadde her ute på Hurum i 05, da en annen gikk bort alt for ung.

Jeg håper dette har vekket folk opp litt, særlig nå i månedene fremover når det begynner å bli glatt - kjør pent! Igjen, hvil i fred, Jon Andreas.

Skrevet

Kondolerer!

Var sjølv i ein sann ulykke, men då satt eg i ein opel corsa vs nissan 200SX.

Men var heldigvis ingen omkommne då. fælt når sanne ting skjer, håper folk tar lærdom.

Og at det slår ein stor tankevekker blant folk.

Skrevet

kjenner denne veien godt og i den skarpe svingen som er nevnt over her har jeg selv vært i ulykke. rart de ikke har gjort noe med den uoversiktlige veien.

vet hvem han var.

R.I.P utrolig trist.

Skrevet

Kondolerer til venner og bekjente!

Hvordan er egentli e36?

Ser nesten HVER mnd om krasj å drap med e36 innblandet!!

Har 2 kompisser som krasja med hver sin e36 på en uke!

Skrevet
  OLEZZ skrev:
Synd. Kondolerer.

Er det bare meg, eller tåler e36 veldig lite fra siden?

Virker som e36 har dårlige odds generelt i kollisjoner.

Ingen biler konstruert for 20 år siden er noe særlig å sitte i i forhold til en ny bil i en kollisjon, og det ser man veldig tydelig på alle de knuste E36'ene som er skrevet om her på forumet. Krøller seg som papir..

Som nevnt tidligere i tråden sier forskjellene på skadene på Yarisen og BMW'en sitt om utviklingen!

Skrevet
  dirtydicky skrev:
min ble helt flat i taket, og hadde noen sittet bak så hadde de ikke overlevd tror jeg. og vi hadde ikke mer en 50\60 når vi gikk rundt på taket, skummelt

kondolerer blir helt dårlig av å se slike ulykker, man tenker litt ekstra

Jeg slo skjev begge rammevangene foran etter en kollisjon i 30 sonen på min E36. De tåler utrolig lite fra siden som nevnt tidligere. Håper E46'n er bedre på dette området. kondolerer til de pårørende i denne saken. Er bestandig en tragedie når mennesker blir revet bort i trafikkulykker.

Skrevet

Shait! E36 ser jo ut som den er laget av pappmasje! Jeg hadde jo til og med folk i bilen den tiden jeg kjørte E36 cab. Og den er vel neppe noe bedre enn sedanen :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...