SiLvEr_ Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 grattis! var ikke tilfeldigvis på nesna eller i sandnessjøen å henta den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 grattis! var ikke tilfeldigvis på nesna eller i sandnessjøen å henta den der? Hehe. stemmer det:) diesel kjerre oppi nord nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Fin bil. Andre nyrer hadde gjort seg til de lysa Tar vel litt etter litt tenker eg.. Gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 ja se der. dro kjennskap på biln vettu jækla bra lakkering av fangerne ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Fin bil. Andre nyrer hadde gjort seg til de lysa Tar vel litt etter litt tenker eg.. Gratulerer med ny bil. Hvilke nyrer tenker du ville passet bedre da? Greit med litt synspunkter å sammenligne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Flott bil Men ka med facelift/M5 nyrer i samme farge som bilen? Hadde vore stylish tror eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Gratulerer med ny E39 Torbjørn! Så jo bra ut denne. Bmw med 8'er lyd er absolutt ikke feil nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Gratulerer med ny E39 Torbjørn! Så jo bra ut denne.Bmw med 8'er lyd er absolutt ikke feil nei Var i Trondheim og bestilte nytt kjøkken idag og føles ikke feil med 8'er idag heller. Det er så herlig følelse du får i kroppen når 8'er passerer 4000 på turteller, får frysninger hver gang og må smile Klarer ikke å la vær å akse heller når bomstasjonen passeres i 60. Var en som skiftet til venstrefil samtidig som meg som blinket febrilsk med fjernlys for at han skulle frem ja, jeg klarte ikke å dy meg og la meg ned i 2. og ga fjøla. Resten er vel klart som dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 gratulerer.. lekker bil.. akkurat handla meg en 96 mod 540ia selv... med litt av hvert som må utbedres... men artig bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Grattis med flott bil! Har du bilder av interiør ? Tenker du å skaffe lista på bagasjelokket da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Grattis med flott bil! Har du bilder av interiør ? Tenker du å skaffe lista på bagasjelokket da? Bilder av interiør kommer, skal bare få rengjort ordentlig og foretatt en aldri så liten rens av skinn. Lista på bakluken burde selvsagt vært på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Velkommen i V8 klubben! Pen bil! Min bil var så godt som feilfri bortsett fra pixel feil. Den var ikkeno pen i lakken da så har hellakkert den og montert M-plastikk Er noe spesielt med 8'er ja. Og jeg kjente meg godt igjen i den situasjonen du beskrev om bomstasjonen hehe Moro når det er Audaer eller mercer som kjører litt hissig.. De forsvinner i bakspeilet gitt Ga jernet på en CLK her forleden som ble mindre og mindre i speilet. Når jeg sakket av for å ta av motorveien så tror jeg den passerte meg i minst 200 heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Tror nok jeg vil trenge nye vinterdekk på denne for hver eneste sesong, bli nok litt for morro å dra jernet på pigghjula. Gleder meg til å få på 17" sommerhjula og dra på vår/sommer treff med denne. Får se åssen den blir med 17" på bilen, mulig det frister med 18" eller 19" kosefelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Gratulere Torbjørn Grom bil dette og V8 har en hærlig lyd som du gjerne for oss lyttere må lure frem enda bedre med en eisenmann potte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Gratulere Torbjørn Grom bil dette og V8 har en hærlig lyd som du gjerne for oss lyttere må lure frem enda bedre med en eisenmann potte Takk for det Ole Får se om d blir noe anonymt på venstre sida bak etterhvert. Blir litt mye modding om jeg skal ha rør på hver side bak pga avt.hengerfeste, men frister veldig med mere lyd bak ja Skal fikse en del "små" feil først, så får vi se til våren om det blir noget mere... Men bra med forslag til gode forbedringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå