heimkokt Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 men hvorfor har de nesten ikke noen dekk på shoppen sin når de har oppgit så mange merker ??
j_b Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 jeg har kjøpt fra dem en del ganger, kan ikke si at dem er raske, men har alltid fått tingene. ang. service, har ikke hatt noe personlig service fra dem, jeg har gjort alt selv, og tollpost leverte på døra, kan ikke si at de gjør så mye da men... men prisene er ikke noe å klage om, er kjempe bra priser! var en gang de kontaktet meg på tlf, så var det en dame som snakket 70% tysk og 30% engelsk, skjønte ikke mye så jeg la på og tok resten over mail
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Har alltid fått bedre pris gjennom jobben enn hos dekkonline, men for de som ikke er så priviligerte er det sikkert kjempefint. Sist gang jeg skulle ha dekk skulle dekkonline ha 1800 pr stk mens min lokale dekkfyr skulle ha 1550 inkl av/på bil og og av/på felg. Ikke alle dekkfirmaer som er like begeistra for medbrakte dekk heller
Hanzo/// Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Jeg bestillte hos dekk1 og jeg fikk dem samma dagen
Fredrik Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Ikke alle dekkfirmaer som er like begeistra for medbrakte dekk heller Finn et billig bilverksted istedenfor... de har som regel det nødvendige utstyret.
Torbjørn E39 Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Har brukt dekkonline flere ganger og bare positiv erfaring med de. Har også anbefalt de til flere venner og bekjente som har brukt dekkonline, alle er fornøyde! Jeg ringte tollpost og sa at jeg henter dekka selv på tollpost nærmest meg, og der inne hadde de mange forsendelser fra dekkonline liggende, litt avslørende innpakning hehe.
Lars89 Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Ikke alle dekkfirmaer som er like begeistra for medbrakte dekk heller Finn et billig bilverksted istedenfor... de har som regel det nødvendige utstyret. For 15-tommere ja, men ikke 20 tommere. Ville aldri latt en som ikke jobber med det til daglig legge på 235/30-20 på felgene mine
Fredrik Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 For 15-tommere ja, men ikke 20 tommere. Ville aldri latt en som ikke jobber med det til daglig legge på 235/30-20 på felgene mine OK... da ser jeg bedre ditt poeng. Jaja... livet er nok både enklere og ikke minst mye billigere med 15" vinterfelger/dekk.
Gunnar Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 OK... da ser jeg bedre ditt poeng. Jaja... livet er nok både enklere og ikke minst mye billigere med 15" vinterfelger/dekk. De fleste bilverksted, ihvertfall uavhengige, klarer kun 17". BMW og diverse andre tyske merkeverksteder klarer som regel 20" ettersom de har en del biler i sortimentet med slikt (er jo vanlig dim på X5 og 7ere fra fabrikk). Uansett så sliter som regel omleggerne noe sykt med lite gummi på 19-20" og større. De var tre mann på mine...
Gunnar Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Får legge inn litt skryt til Dekkonline igjen jeg og. 4k for Goodyear Eagle F1 Asymmetric i 225/45-17" er helt kurrant, bestilte på mandags ettermidag, i går torsdag rett over lunsj, lå de i mottaket på jobb. Riktig nok har de klart å kludre til noe greier, så det er også et sett dekk til på vei til meg, de har jeg fått beskjed om å returnere. Men må ta litt av skylden selv og, siden jeg la inn en bestilling først, ombestemte meg på dimensjon og valgte å kansellere bestillingen. Dessverre skrev jeg hvilken dimensjon jeg ønsket i stedet, så de endret bestillingen i stedet for å kansellere den helt. Problemet var bare at jeg allerede hadde lagt inn ny bestilling i riktig dim. Uansett har det ikke vært noe diskusjon, de har bare sagt at de ikke rakk å kansellere bestillingen og at jeg ikke må ta i mot forsendelsen.
Sjøbuse Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 jeg bestillte hos dekkonline og fikk dekka fort levert på døra til en langt bedre pris enn noe annet sted. Et dekkverksted som la på dekka for meg. Måtte betale 200 ferdig avbalansert. Det var 20" og det var ikke så mange som hadde utstyr til det bortsett fra dekkverksted. De spennte opp felgene oppned i maskinen og slik for å gjøre alt mulig for å unngå merker i felgene. Så er meget fornøyd med dekkonline. Både i pris og leverings tid.
Flextron Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Dekkonline++ fra meg.. Handlet dekk til audien og pontiacen derfra. Har i det siste handlet felgpakker fra www.byttdekk.com.
Bimmer327tic Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 jeg bestillte hos dekkonline og fikk dekka fort levert på døra til en langt bedre pris enn noe annet sted. Et dekkverksted som la på dekka for meg. Måtte betale 200 ferdig avbalansert. Det var 20" og det var ikke så mange som hadde utstyr til det bortsett fra dekkverksted. De spennte opp felgene oppned i maskinen og slik for å gjøre alt mulig for å unngå merker i felgene.Så er meget fornøyd med dekkonline. Både i pris og leverings tid. Enkelte felger er produsert slik at man kun kan få av/på dekket med å spenne opp felgen oppned som du sier. Mest vanlig på kantfelger, men forekommer også på vanlige felger. Kommer helt an på hvor felgbrønnen ligger i felgen
Sjøbuse Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 mine felger er orginale 20" alpina classic softline felger fra en E38 B12. kunne vist spennes opp begge veier. men oppned var det enklere og unngå merker.
Bushnell Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 bestilte dekk tirsdag kveld og i dag fikk jeg mail om att det var i norge og att jeg skulle få det på døra mandag, så hvis det skjer er jeg kjempefornøyd trodde nesten ikke jeg sku rekke 17 mai jeg greie priser også, 1100 kr for et dekk interdekk ville ha 1350 for, og de hadde ikke på lager så måtte vente enda lengre der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå