Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mye luringer ute å går.

Viktig å ikke snakke under sånne filmer, og samtidig gjøre filmen usporbar etter opplasting på nettet. Påtalemakten har jo faktisk en oppgave, som kalles bevisbyrde.

Skrevet

var innom nettby og så nyheten der også. men en idiot har lakt inn bilde av BMW i overskriften. er det rart BMW får dårlig rykte.

ehml7b19t0utewdd790w.jpg

Skrevet
Jepp, det er en grense mellom og svi litt etter på motorveien og idiotkjøre i over 200 med ei arm på rattet...

Helt håpløst... ja... det er forskjell på å barbere seg i motsetning til å skjære av seg hodet... :roll:

Skrevet

Ja det er ganske tullete å filme når man kjører så fort. De fleste av oss her inne har vel passert 200 km/t, selv på norske veier. Det har i allfall jeg gjort men da har jeg sørget for at forholdene ligger til rette, med tanke på trafikk og føreforhold. Men jeg må jo innrømme at det er rein idioti å kjøre så fort, men det skjer ytterst få ganger likevel. Vanskelig å forklare i grunnen :roll:

Er ikke så overasket ovet at den gammle C 180en gikk så godt, ved de rette forholdene er det utrolig hva man kan tyne biler til. Var med på en vil tur nedover Autobahn i 240 km/t i bilen til foreldrene til en kammerat av meg. Bilen var en 2004 Chrysler Grand Voyager 3,3, når du klarer å tyne en Voyager opp i 240 km/t da overasker ingen ting meg lengre.(Det var heldigvis ikke jeg som kjørte)

Skrevet

Er ikke så overasket ovet at den gammle C 180en gikk så godt, ved de rette forholdene er det utrolig hva man kan tyne biler til. Var med på en vil tur nedover Autobahn i 240 km/t i bilen til foreldrene til en kammerat av meg. Bilen var en 2004 Chrysler Grand Voyager 3,3, når du klarer å tyne en Voyager opp i 240 km/t da overasker ingen ting meg lengre.(Det var heldigvis ikke jeg som kjørte)

Du bør absolutt være overrasket... for en bil med et frontareal som en Chrysler Grand Voyager og en motor på kun 175 HK klarer ikke under noen omstendigheter hele 240 Km/t. Selv en BMW E90 325i med 218 HK klarer knapt 245 Km/t... og det er med god tid, nedoverbakke og medvind. Jeg vil tro at topphastigheten for en Chrysler Grand Voyager 3,3 er i området rundt 195 Km/t. Mercedes-Benz W202 C180 har forøvrig en topphastighet på 193 Km/t med manuelt gear.

Skrevet

Du bør absolutt være overrasket... for en bil med et frontareal som en Chrysler Grand Voyager og en motor på kun 175 HK klarer ikke under noen omstendigheter hele 240 Km/t. Selv en BMW E90 325i med 218 HK klarer knapt 245 Km/t... og det er med god tid, nedoverbakke og medvind. Jeg vil tro at topphastigheten for en Chrysler Grand Voyager 3,3 er i området rundt 195 Km/t. Mercedes-Benz W202 C180 har forøvrig en topphastighet på 193 Km/t med manuelt gear.

Ja jeg ble meget overasket ja! mulig speedometeret lyvde litt, men godt over 200 var vi da følge vårt, en Golf 4 GTI lå rett over 200 merket da vi seilte forbi i fin fart. Han holdt da selvfølgelig litt igjen på speeden da, før han blåste forbi oss igjen.

Men jeg har selv opplevd å ta min 520 med 226 km/t i instruksjonsboka, opp til 234 km/t og det på GPS. Dette var på en lang og fin slette på motorvegen i Sverige

Skrevet

jeg har hatt 220 med min 728 på en tur sydover i europa på jævlig fin vei. tok litt tid de siske km opp til 220. bilen klarer nok et par km til. men ikke så alt for mye mer.

så 240 i en voyager virket ekstremt

Skrevet
Var med på en vil tur nedover Autobahn i 240 km/t i bilen til foreldrene til en kammerat av meg. Bilen var en 2004 Chrysler Grand Voyager 3,3, når du klarer å tyne en Voyager opp i 240 km/t da overasker ingen ting meg lengre.(Det var heldigvis ikke jeg som kjørte)

Ja dette var en god skrønehistorie. Hinsides galt speedometer eller en V8er på 500 gamp under panseret.

De gjør 179km/t med den fantastiske 4-trinns automaten de blir levert med.

Selv en helt ny X5 xDrive30i med 272hk og 6-trinns kasse gjør ikke mer enn 225km/t! Er du over på xDrive35d-versjonen med 580Nm/286hk så nærmer du deg med 235km/t. Mursteiner går ikke fort - og det gjelder Voyager også!

Skrevet
Ja jeg ble meget overasket ja! mulig speedometeret lyvde litt, men godt over 200 var vi da følge vårt, en Golf 4 GTI lå rett over 200 merket da vi seilte forbi i fin fart. Han holdt da selvfølgelig litt igjen på speeden da, før han blåste forbi oss igjen.

Golf IV GTI gjør ikke mer enn 225km/t, så at den holdt igjen og blåste forbi dere da dere hadde 240km/t på speedoen gjør jo bare historien enda bedre...

Skrevet

Golf IV GTI gjør ikke mer enn 225km/t, så at den holdt igjen og blåste forbi dere da dere hadde 240km/t på speedoen gjør jo bare historien enda bedre...

Jeg så kun det jeg så jeg men nå må det jo legges til at vi hadde bremset opp da GTIen dro forbi, dette var i tillegg en jubileumsmodell med orginalt 180 hk som var chippa til 230 hk. Den går meget mer en 225 km/t... forøvrig så har en ordinær GTI med 150 hk en toppfart på 217km/t

Nå var jo dette en lang slette med mulig slak nedoverbakke, husker ikke så godt. Men skrønehistorier har jeg vokst fra meg for lenge siden :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...