ZhilleN Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Lumma er veldig flinke... til å ødelegge pene BMWer. Gi meg heller en G-Power! 130% enig. Hadde den bare vært KLIN original med senk og fete felger, så ville denne vært 1000ganger fetere. Synes den var rå, ikke så vanlig akkurat, hvitt og svart/carbon er jo gromt sammen! Også kommer de felgene inn også, smooth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hamann utgaven er mye mer gjennomført synes jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 syns den er kjempe rå, men fåretrekker 4 enderør bak. ser litt fattig* ut med kun to, som for eks. på den bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Lumma er veldig flinke... til å ødelegge pene BMWer. Gi meg heller en G-Power! 130% enig. Hadde den bare vært KLIN original med senk og fete felger, så ville denne vært 1000ganger fetere. 90% enig. Jeg kunne ha kjørt rundt i den M5'n hvis all carbonen hadde blitt lakkert i samme farge som resten av bilen. Den ulakkerte carbonen og de store bredderne blir alt for fremtredende når det ikke er lakkert.. Jeg synes den faktisk ser harry ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=135818 finnes en tråd om den allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Det verste er at jeg ville mye heller hatt en vanlig orginal M5 jeg, den ser bra og går godt nok for meg. Tror jeg begynner å bli litt rar jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Fytterakkern den hamann utgaven var pen! Likte ikke hekken eller bredderne på den utgaven trådstarter linket til. Men en M5 med to kompressorer sparker sikkert godt ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå