Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
http://am_application.osram.info/publish/index_en.html

her finner du info om alle pæretyper til din bil.. bytta nettopp til 55 watts xenon i lang lysene.. sykt bra lys..

Kjøpte mitt kitt fra www.megalys.no

Passet pærene direkte i sokkelen eller måtte du modifisere?

Hvis jeg har skjønt det riktig er alle xenonpærer 35W, men de såkalte 55W-kitene inneholder i tillegg en ballast for å få korrekt forbruk slik at man ikke får feilmelding?

Skrevet

Sikker på at det ikke er samme pære på både 35 og 55 watt kit da?

Mente det bare var forskjell på ballasten.

Skrevet

Jeg satte akkurat inn et 50W kit fra www.vvme.com, kjempefornøyd med det! Det var ihvertfall HB3 (9005) i fjernlysa mine, orginale pre facelift e39 lykter.

Trenger ikke nye pæreholdere, er sånne "tapper" på pærene, så tar bare ut de gamle pærene med pæreholderne og setter inn kun xenon pæra. Er pakning og alt på pærene ;)

Det er forskjell på både ballastene og pærene på 35 og 50/55W kit, ballasten som bestemmer hvor mye effekt som skal leveres til pæra, altså 35 eller 50/55W. Man vil kunne bruke en 35W pære på en 50/55W ballast, men da vil pæra ryke rimelig fort på grunn av at den bare er beregnet for 35W. 50/55W pærene er beregnet for høyere effekt, mer varme osv.

Skrevet

jeg fikk hvertfall ingen feilmelding med 50w kit. jeg har stor kjørekomputer.

en kompis av meg har den lille komputeren, han fikk ikke feil på 35w kit`et.

hb3 i fjernlysen på pre-facelift e39 ja. h7 på facelift mener jeg å huske.

jeg har 50w, 6000k. lyser noe helt sykt!! bestilte selv fra vvme.

Skrevet

Det eneste punktet du evt kan bli skuffet på er at de er trege å varme opp, men når man møter biler og dimmer, så er det klar igjen på (milli)sekundet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...