reiv Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 hei, lurer på om det er noen som har den minste aning om en chevrolet 6,2 liter diesel får plass i motorrommet på en e36? kom bare til og tenke på at dette måtte ha blitt en bra "spole maskin" kom på tanken av det i kveld, har både motor og karosseri stående, så skal prøve i morgen... men hadde vært gøy om det hadde vært noen andre som har vært på tanken av noe liknende en gang da ...
Otis Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 6,2 diesel motorene er jo ganske så stor da, i tillegg til at de veier mange kilo, hvor mange kilo vet jeg ikke. Men en topp veier vel rundt 50 kilo, mener jeg det var. Så bilen blir falt i fronten.
Lars89 Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Får plass til LS1 og div andre V8 og V12 oppi, men usikker på dieslen. Har du lyst har du lov, men tror det finns bedre alternativer
Saltkjelen Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Tror ikke akkurat Chevrolet 6,2 diesel er en motor å satse på i en E36... For det første er motoren blytung og sliter enormt mye på forkaselen på en van. Da kan du jo tenke deg hvordan den vil slite på forakselen på en E36... Hvis du først skal montere noe amerikansk bør du heller vurdere 5,0 bensin..
reiv Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 vell, som sagt kommer ikke bilen til og bli noe som går ann og bruke egentlig... men hadde jo vært litt gøy og gjøre det bare for og ha gjort det da... tror kanskje jeg skal se om det går nedi i morgen jeg
e30 tic Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 rart å finne på å bruke så mye tid på noe som blir så feil.
Superbeetle Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 En slik motor er vel ikke noe verdt å satse på selv i en van... Effektivitet og holdbarhet er vel to stikkord denne motoren ikke er bekjent med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå