Sjøbuse Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 bimmers har jo ikke mye reklamer rundt om. så jeg lurer litt på hvordan folk har kommet seg inn på bimmers? er jo ganske mye folk her. jeg hørte om bimmers fra S.Arnesen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Så d på en skiltplate, tror jeg, er så lenge siden... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hmmm... det begynner jo å bli noen år siden jeg for første gang hørte om bimmers, men det var tidligere moderator Einum som i sin tid tipset meg om bimmers i BMWCCN´s forum. Jeg har siden brukt mye tid her inne, men jeg skriver stadig ganske mye i BMWCCN´s forum også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Søkte på info om BMW da den første kom i hus og kom bla. over bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Ved en tilfeldighet for mange år siden på google da jeg skulle ha deler til min første Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Jeg fant ut av det når jeg fikk Bimmers.no stickers av en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 google bmw og forum, så kom det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Trengte hjelp til noe med en startmotor. Så hadde jeg tidlig blitt tipset om bimmers.no fra noen bekjente med BMW, og da tenkte jeg å benytte meg av bimmers.no å se om jeg fikk noe hjelp. God hjelp med en gang, og godt førsteinntrykk og har vært aktiv siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 ved en tilfeldighet at eg faktisk søkte www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Gunnar ga meg linken på IRC. Begynner bli noen år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hørte ikke om bimmers.no, men bmwguiden.no hørte jeg om fra en kompis da jeg akkurat hadde kjøpt meg min nåværende BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hørte ikke om bimmers.no, men bmwguiden.no hørte jeg om fra en kompis da jeg akkurat hadde kjøpt meg min nåværende BMW... Ja... dette har du helt rett i... Gunnar endret jo navnet på siden for sikkerhets skyld i tilfelle BMW skulle reagere negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 kikka over skulderen på en jeg satt ved siden av på LAN en gang siden intr. selv var der så var det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå