wabby Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Søkte på info om BMW da den første kom i hus og kom bla. over bimmers. +1 +2 Husker jeg irriterte meg over klikk, vent 30 sekunder, klikk , vent 30 sekunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Det sto trykt på papiret rullekebaben min kom i Haha! Selv var jeg ute etter min første bmw, og søkte da rundt etter info. Ikke all verdens aktivitet her da, men jeg fikk svar! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6381 Hadde faktisk glemt den bilen der nå Tydeligvis mitt første "møte" med brukernavnet Fredrik (eller... "bmw e9" som han het på den tiden) Før bmwguiden.no hadde jeg vært litt aktiv på bmwpower.se (nå autopower.se) De hadde mange brukere allerede på den tiden, men vi har nå begynt å ta innpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Husker faktisk ikke hvordan jeg kom over bmwguiden. Mener å huske at det var ett eller annet jeg søkte etter til min gamle 5-serie. Og har vært medlem i over 5år nå gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Husker faktisk ikke hvordan jeg kom over bmwguiden. Mener å huske at det var ett eller annet jeg søkte etter til min gamle 5-serie. Og har vært medlem i over 5år nå gitt. OT, hvor ser du hvilke medlemsnummer en har på bimmers ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Det ser du under medlemsliste (menyen til venstre) Du er forøvrig medlem nr.359. Selv om mange som er medlem aldri har skrevet ett eneste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Den er dynamisk, så nummeret der vil endre seg hvis jeg sletter en bruker "før" deg. Det egentlige nummeret ser du ved å holde musa over "profil"-knappen, og se på tallet helt i slutten, altså u=xxx. Sperre har nr. 373. Ellers morsom tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Fant vel bimmers ved et søk på bmw på kvasir tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Jaja Gunnar. Pirk pirk.. hehe.. Og hvem er egentlig medlem nr.1? Pokker, så jeg var nr.480.. hehe. har bommet litt der da.. Så det blir redigert nuh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Nr. 1 er adminbrukeren som ble automagisk opprettet tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Ja det kan være. Det er lenge siden det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Den er dynamisk, så nummeret der vil endre seg hvis jeg sletter en bruker "før" deg.Det egentlige nummeret ser du ved å holde musa over "profil"-knappen, og se på tallet helt i slutten, altså u=xxx. Sperre har nr. 373. Ellers morsom tråd. Føler meg beæret siden jeg har medlemsnummer under 500 Dette skal føres opp ! Hva var genetlig grunnen til at bmwguiden skiftet navn til bimmers Gunnar ? Var det som noen sa her at det var grunnet frykt for represalier fra BMW Norge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr.NoGood Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Min introduksjon til bimmers kom gjennom google-søk på "bmw 320D turbohavari". Hadde nok ikke verdens beste start som BMW-eier, men er uansett nå veldig fornøyd med både e46-børsa og bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 gjennom en kompis:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Jeg ble kjent med bimmers og generelt bmw miljøet etter at jeg leita på nette etter el problemer med min første bmw e34 518. Problemmet løste seg med verkstmester på tronnerud drm med kr 5 for en sikring til rett etter jordingen etter batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 google:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå