Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Absolutt en grom bil så lenge alt virker som det skal, men jeg vil mene at den evt. er et risikoprosjekt. Den kan virke billig, men den kan også bli et kostbart bekjentskap... svært kostbar. Når dette er nevnt ville jeg nesten tatt sjansen hvis jeg bodde i Norge... :P

Skrevet

Her er det mye elektronikk som kan gå til helvete her, og da sitter du med en enorm utgiftspost og straks en ikke-så-eksklusiv-bil.

Skrevet

Jo, det er mye som kan gå til helvete med biler som begynner å bli gamle. Trasig hvis champagnekjøleren skulle svikte i et avgjørende øyeblikk.

Ikke noe fornuftig kjøp sikkert, men likevel... Sleve, sikle.

Hm, det er ikke touring. Problem. Se, der tok fornuften meg igjen.

Skrevet

Alle exlusive klassikere koster penger. Dyrt å kjøpe, og dyrt å eie hvis man vil ha et tilnermet strøkent eksemplar :) De som kjøper denne vet nok hva det er de kjøper. :)

Skrevet

Bedre å ha en skrøpelig E30 til 15 000, og få ei mandagsfitte enn å ha en 7'er til 150 000 da chamapgnekjøleren svikter og du ikke får noe fi##e at all... :lol:

Skrevet
Bedre å ha en skrøpelig E30 til 15 000, og få ei mandagsfitte enn å ha en 7'er til 150 000 da chamapgnekjøleren svikter og du ikke får noe fi##e at all... :lol:

Haha, bedre med ei mandagsfitte i bilen enn ti på taket? :lol:

Skrevet
Alle exlusive klassikere koster penger. Dyrt å kjøpe, og dyrt å eie hvis man vil ha et tilnermet strøkent eksemplar :) De som kjøper denne vet nok hva det er de kjøper. :)

Jo, er nok ikke gratis å eie denne her. Men synes ikke den var dyr, med tanke på det er en antagelig penkjørt limousine med alle servicer i orden. Det gies jo minst like mye for en trimmet og stylet 3 serie av samme årsmodell.

Skrevet
Ja, det kan du gjerne sitere meg på :lol:

Aldri noe gøy å sitte i baksetet på en bil og dra'n med en flaske lunken champagne til.

Selv om det er skinninteriør og 10,2 cm ekstra benplass. :lol:

Skrevet
Jo, det er mye som kan gå til helvete med biler som begynner å bli gamle. Trasig hvis champagnekjøleren skulle svikte i et avgjørende øyeblikk.

Ikke noe fornuftig kjøp sikkert, men likevel... Sleve, sikle.

Hm, det er ikke touring. Problem. Se, der tok fornuften meg igjen.

hahaha jeg lo av mye i denne posten.

Skrevet

Ufattelig rå og orginal bil, sånt liker jeg veldig godt. Den har til og med antispinn, så gammel som den er. Bilen så også utrolig hel og pen ut, både innvendig og utvendig, meget imponerende :) Synes nesten den var for lavt priset jeg, da er det fare for at noen vandaler som ikke tar vare på den kjøper den. Denne bilen håper jeg blir tatt godt vare på i framtiden også, dette er virkelig et smykke av en bil.

Noe er litt rart, det står at den er kjøpt ny hos Egil Stenshagen, men det står også at den er kjøpt i Japan i 1990. Bilen har jo europeisk "look" så ikke vet jeg, kanskje Egil Stenshagen hadde forretning i Japan også :wink: Godt at den havnet i norge til slutt da i allfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...